Ny film från Red Dead Redemption

Robot
Medlem
Ny film från Red Dead Redemption

Man vill bara ha, men jag har ingen konsol, men man får bara hoppas att detta härliga spel släpps till Pc i framtiden.

Medlem

Rockstar har blivit riktigt lata. Tror verkligen inte på det här spelet.


signatur
Medlem
Skrivet av draim:

Rockstar har blivit riktigt lata. Tror verkligen inte på det här spelet.

What???? hur menar du??

Medlem

Det ser riktigt bra ut, men frameraten...?

Medlem
Skrivet av Sleep:
Skrivet av draim:

Rockstar har blivit riktigt lata. Tror verkligen inte på det här spelet.

What???? hur menar du??

Deras spel till PC har blivit sämre och sämre ett bra tag nu. Med det här spelet så överger dom plattformen helt. Jag ser inget negativt med plattformsexklusiva titlar, men det är ganska tydligt att det i Rockstars fall inte handlar om var spelet passar bäst, utan vad som kräver minst arbete.


signatur
Medlem

Jag hoppas det här spelet blir bra det finns för få bra western spel.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Kass framerate + kass grafik =


signatur

B lup

Medlem
Skrivet av Eottt:

Kass framerate + kass grafik =

Hur kan du gilla GTAIV då?
Samma spelmotor.

Enda skillnaden är att du har cowboy-boots och hästarna mellan benen istället för under huven


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av draim:
Skrivet av Sleep:
Skrivet av draim:

Rockstar har blivit riktigt lata. Tror verkligen inte på det här spelet.

What???? hur menar du??

Deras spel till PC har blivit sämre och sämre ett bra tag nu. Med det här spelet så överger dom plattformen helt. Jag ser inget negativt med plattformsexklusiva titlar, men det är ganska tydligt att det i Rockstars fall inte handlar om var spelet passar bäst, utan vad som kräver minst arbete.

okej, jag håller med dig att dom skiter i pc.

Medlem
Skrivet av Eottt:

Kass framerate + kass grafik =

kass grafik??? tycker den ser djävlit bra ut, du kanske behöver glasögon va vet jag?

Inaktiv

Detta spel ser sjukt bra och snyggt ut! Har aldrig gillat western-spel förut, men Red Dead Redemption fick mig att öppna ögonen!

Inaktiv
Skrivet av Sleep:
Skrivet av Eottt:

Kass framerate + kass grafik =

kass grafik??? tycker den ser djävlit bra ut, du kanske behöver glasögon va vet jag?

Men lol, grafiken är ju visst bra?

Inaktiv

Blir collectors edition för mej till ps3 :D:D:D

Inaktiv

Sjukt snyggt med känsla i ansikte och animationer (titta t.ex. på ansiktet när de drar upp han som de doppat i vattenhon), extremt bra röster, skruvade karaktärer med humor. Grafiken är dessutom riktigt bra överlag, där tonvikt ligger på detaljer, unika karaktärer och animationer som är oöverträffade. Bara en sån sak som att hästar och djur rör sig och ser verkligt realistiska ut.

Hoppas verkligen att de släpper det till PC senare så kommer jag köpa det direkt.

Medlem

frameraten ser ju verkligen ut att vara på topp! :/

Medlem

Jag skiter i PC numera, så slipper jag bli besviken. Nästa generations konsoler kommer ändå att ta död på allt vad PC-spelande heter, det är bara att anpassa sej. Även MMORPGs, förutspår jag.


signatur

yolo

Inaktiv

Lugn folk. Det kommer tilll PC. Det var samma sak med GTA4 där man inte hörde ett endaste knyst om PC-release. men dte kommer småningom då pengarna lockar. Vill vi tjäna mer pengar eller inte? Svår fråga det där, inte.

Det handlar om en konspiration där man gått samman och bestämmer om titlarnas exklusivitet till skitlådorna i en tidsperiod, antingen obestämd eller inte bara för att göra folk osäkra och börja tänka:

"ja men det är väl lika bra att köpa en sån där låda så slipper man oroa sig och nu är det ju double xp på Live i helgen med. fan allt är ju så mycket bättre med en låda för höhö företagen djävlas medvetet med pc"


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Inaktiv

Irriterar mig lite på frameraten fortfarande även om jag är riktigt sugen och längtar enormt.

Medlem
Skrivet av Guzilla:

Irriterar mig lite på frameraten fortfarande även om jag är riktigt sugen och längtar enormt.

Äh inget att vara irriterad över.. du gav ju GTA IV 5/5
Så det tror jag du kan leva med


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Vill ha, vill ha, vill ha. Ett spel som är helt i min linje.


signatur

Martin "The Sage"

Medlem

Första filmen jag ser från detta spel... Animationerna såg ju helt ryckiga ut, överlag tyckte det faktiskt såg rätt illa ut.

Medlem
Skrivet av davidrone:

Första filmen jag ser från detta spel... Animationerna såg ju helt ryckiga ut, överlag tyckte det faktiskt såg rätt illa ut.

Skaffa dig en ny Dator!

Medlem
Skrivet av Sleep:
Skrivet av davidrone:

Första filmen jag ser från detta spel... Animationerna såg ju helt ryckiga ut, överlag tyckte det faktiskt såg rätt illa ut.

Skaffa dig en ny Dator!

Nej tack, den jag har är rätt ny. Sen är det väll helt ok att du och jag tycker olika... eller måste alla tycka som du?

Medlem
Skrivet av davidrone:
Skrivet av Sleep:
Skrivet av davidrone:

Första filmen jag ser från detta spel... Animationerna såg ju helt ryckiga ut, överlag tyckte det faktiskt såg rätt illa ut.

Skaffa dig en ny Dator!

Nej tack, den jag har är rätt ny. Sen är det väll helt ok att du och jag tycker olika... eller måste alla tycka som du?

JAPP DET E LAG PÅ DET! alla måste tycka som jag.....

Medlem

Det är självklart att dom släpper till konsoler först?

Spelet säljer mer om det kommer till konsol först och sen PC, än konsol & PC samtidigt. För alla vet hur det går till när en viss release kommer upp några dagar innan på en bukt nära dig...

Helt rätt, då fler sålda spel blir mer pengar vilket ger bättre framtida spel.

Sluta lipa över att det inte kommer till PC direkt då det är PC-spelarna som har satt sig själv i den sitsen. Skaffa en konsol eller sitt snällt och vänta...


signatur

NinjaSkitz.

Inaktiv
Skrivet av Skitz:

Sluta lipa över att det inte kommer till PC direkt då det är PC-spelarna som har satt sig själv i den sitsen. Skaffa en konsol eller sitt snällt och vänta...

Vem pratar du med egentligen?

Ingen som "lipat" över att det inte kommer till PC, utan bara konstaterat att det inte gör det vid release, och hoppas att det kommer senare.

KoP
Medlem

Tur att man inte blivit framerate skadad och har svårt för om ett spel skulle sega till då och då (många verkar ha svårt för det tyvärr). Kanske är en generationsgrej vad vet jag? Men är man uppväxt med spel där t.o.m datorn inte pallade med färgfyllda vektorer i spel känns frameraten i Red Dead Redemption rätt hygglig. Och lyckades man ha kul med dom gamla "sega" liren utan massa lull-lull så blir det nog inga problem då man hugger tänderna i RDR.

Mest efterlängade spelet personligen just nu.

1
Skriv svar