Skräckpärlan Alien: Isolation är på väg till iOS och Android

Robot
Skräckpärlan Alien: Isolation är på väg till iOS och Android

Perfekt om man vill göra sig till åtlöje på bussen.

#Alien-isolation, #Creative-assembly, #Feral-interactive


Jag är mycket positiv till att riktiga spel har börjats släppas till iOS och Android, så som Civ och detta, men jag förstår inte hur folk klarar av att spela denna sortens spel med skärmkontroller. Det finns fullt med folk som spelar Fortnite eller PUBG med mjukvarukontroller på skärmen och jag fattar inte hur de klarar av det.

Om jag pendlade med buss eller liknande så hade jag kanske testat fler riktiga mobilspel, men då hade jag köpt något skal eller liknande med riktiga joysticks.

Medlem

En Androidversion bådar gott inför ett potentiellt släpp till Quest-plattformen.

Medlem
Skrivet av brunnlake:

En Androidversion bådar gott inför ett potentiellt släpp till Quest-plattformen.

Just vad jag tänkte. Det här är ett spel som jag skulle vilja spela i VR!

Kan tänka mig en trevlig bundle: Oculus Quest 2, Alien Isolation VR samt ett tiopack gamingblöjor.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av Nomman:

Just vad jag tänkte. Det här är ett spel som jag skulle vilja spela i VR!

Kan tänka mig en trevlig bundle: Oculus Quest 2, Alien Isolation VR samt ett tiopack gamingblöjor.

Jag körde igenom Steamversionen med MotherVR och det var fantastiskt trots sina begränsningar. Men kommer en ”riktig” VR-version blir jag kanske tvungen att dubbeldippa.

Skribent
Skrivet av brunnlake:

Jag körde igenom Steamversionen med MotherVR och det var fantastiskt trots sina begränsningar. Men kommer en ”riktig” VR-version blir jag kanske tvungen att dubbeldippa.

Herrejävlar vad jag fick hjärtklappning av Isolation i VR, även om jag inte lirade i många minuter. Utan tvekan det läskigaste jag varit med om i spelväg. Man kände sig verkligen helt utelämnad.

Medlem

Exakt samma upplevelse som att kolla på film på surfplatta. Helt menlöst och urbota idiotiskt. Varför förstöra en bra upplevelse för sig själv?

Medlem
Skrivet av brewitz:

Exakt samma upplevelse som att kolla på film på surfplatta. Helt menlöst och urbota idiotiskt. Varför förstöra en bra upplevelse för sig själv?

Nu tog du allt i så att du fick i brallan

"urbota idiotiskt" eller så har inte alla lika höga krav som du i alla lägen.

Lugn och fin.

Medlem
Skrivet av brunnlake:

Jag körde igenom Steamversionen med MotherVR och det var fantastiskt trots sina begränsningar. Men kommer en ”riktig” VR-version blir jag kanske tvungen att dubbeldippa.

HAAAAAAAAJPAD till max

Medlem

Gud så jag har sett fram emot en uppföljare till detta mästerverk. Så jäkla bra spel. Grym retro sci-fi skräck som jag lirade ut på Steam. Tyvärr lär det aldrig komma då spelet sålde för dåligt enligt SEGA.

Köpte spelet igen till PlayStation 4 för att lira på min PS5 för några månader sedan men jäklar vad störande det är när det är låst till 30 fps. O sedan klumpigt att lira med handkontroll. Så gav upp efter några timmar synd nog.

Angående en mobilversion så finns det absolut noll intresse för egen del då jag inte gillar mobilspel.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar