Spelare har lyckats ta sig förbi Elden Ring-testets dimväggar

Robot
Spelare har lyckats ta sig förbi Elden Ring-testets dimväggar
Medlem

Jädrar i det. Jag försöker verkligen undvika allt vad spoilers heter men det är så svååårt!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Nu räcker det! Inga mer spoilers för min del.

Medlem

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Jag råkade titta och kunde inte förmå mig att sluta.


signatur

Lenovo Legion Slim 5 R7-7/16/512/4060/165Hz 16"

Skribent
Skrivet av Kris:

Jag råkade titta och kunde inte förmå mig att sluta.

Vi är svaga tillsammans, du och jag. Men några minuters gluttande kan man nog kosta på sig, det lär finnas massor att upptäcka i spelet ändå. Fast det är ju lite extra vanskligt med såna här out of bounds-videor – rätt vad det är visar det sig att sista bossen gömmer sig under huset man startar i eller nått.

Medlem

Kan stolt erkänna att jag inte sett ett ende klipp med gameplay och spoilers av Elder Ring. Jag behöver inte se något för att veta att jag kommer att älska det

Medlem
Skrivet av DrDoom:

Kan stolt erkänna att jag inte sett ett ende klipp med gameplay och spoilers av Elder Ring. Jag behöver inte se något för att veta att jag kommer att älska det

Grymt gjort. Jag önskar jag också hade stått emot.

Men kan inte låta bli. Just i detta nu tänker jag förvärra situationen än mer genom att gå till Youtube och söka på "elden network test behind dim walls". 😄


signatur

Memento Mori

Inaktiv
Skrivet av DrDoom:

Kan stolt erkänna att jag inte sett ett ende klipp med gameplay och spoilers av Elder Ring. Jag behöver inte se något för att veta att jag kommer att älska det

Samma! Dock har jag inget grundintresse för soulsspelen men vad jag hört om detta tycker jag ändå det låter intressant. Jag brukar dock nästan alltid undvika all form av gameplay och spoilers i alla dess slag (minimala och stora) om jag vet att jag kommer spela ett spel för då vill jag ju upptäcka så mycket som möjligt själv, inte veta redan innan jag ens startat spelet att man kan göra si och så och hur miljöerna ser ut etc etc..

Medlem
Skrivet av DrDoom:

Kan stolt erkänna att jag inte sett ett ende klipp med gameplay och spoilers av Elder Ring. Jag behöver inte se något för att veta att jag kommer att älska det

Hehe starkt jobbat!

Jag lyckades inte hålla mig från allt. Såg kanske 5-6 minuter från den senaste officiella gameplay-videon. Men allt som släpps framöver kommer jag helt klart att skippa, inklusive denna. ;p


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Det enda jag har sett från Elden ring är en björn

Medlem

Eh jag förväntar mig att dom kommer att flytta runt motståndare mm när spelet kommer.

1
Skriv svar