Halo Infinites Battle Pass får kritik, och 343 lyssnar

Medlem
Skrivet av Issue:

Jag är en av dom. Körde lite på xboxen igår kväll och PCn imorse, helt jävla lost. Både på objektivs och var man får alla fina vapen alla springer runt med osv.

Sen dör man jävligt fort med, så är svårt att hinna springa runt och utforska/lära sig innan man är död….. igen

ett tips för att försöka hålla dig levande är och hoppa som fan när dom skjuter på dig. ganska jobbigt och skjuta på dom som gör det.

Medlem
Skrivet av Kexchexx:

hur kan du vara säker på aimbots? säker på att det inte är du som suger bara?

https://www.youtube.com/watch?v=l-7Lbav1svc

Som gammal global elite, spelat cs sedan jag var 10 bast 1.3, dvs 20 år så har man lärt sig se alla "tells".
I just halo är det ännu lättare, för man dör i en hastighet mot en fuskare som bara inte händer mer än en fluke mot någon annan.
Man märker helt enkelt att någon kör wallhack + aimbot.

Spelet är gratis, givetvis flockas fuskare.

Men det är ju typiskt även när man pratar om fuskare i typ cs också, att det prompt ska påstås från vissa att cheats inte ens existerar.

Jag kan ju dock haft en jävla otur, men typ 20 games hittills har det varit personer med över 60 kills och 1-2 deaths som pre-firear hela laget samtidigt. Som liksom tar en hel ranked slayer match helt själv x').

SÅ ja, jag är säker på att det är fusk.

Medlem
Skrivet av KeyserSoze:

https://www.youtube.com/watch?v=l-7Lbav1svc

Som gammal global elite, spelat cs sedan jag var 10 bast 1.3, dvs 20 år så har man lärt sig se alla "tells".
I just halo är det ännu lättare, för man dör i en hastighet mot en fuskare som bara inte händer mer än en fluke mot någon annan.
Man märker helt enkelt att någon kör wallhack + aimbot.

Spelet är gratis, givetvis flockas fuskare.

Men det är ju typiskt även när man pratar om fuskare i typ cs också, att det prompt ska påstås från vissa att cheats inte ens existerar.

Jag kan ju dock haft en jävla otur, men typ 20 games hittills har det varit personer med över 60 kills och 1-2 deaths som pre-firear hela laget samtidigt. Som liksom tar en hel ranked slayer match helt själv x').

SÅ ja, jag är säker på att det är fusk.

aa 60 kills då är det onekligen nått skumt. jag har typ som högst fått 20 i ett bra game tror jag

12
Skriv svar