The Witcher 2 tidigt 2011

Robot
Medlem
The Witcher 2 tidigt 2011

Aaaaaaaand that's the way the cookie crumbles. Or in this case, burns.

Suck, ännu en franchise konsolerna förstör.


signatur
Medlem

Var tusan kan man köpa the witcher enhanced edition?

Jag är jäkligt sugen på att köpa det, men det finns ju inte någonstans! Varken Webhallen, CDON eller spelbutiken har det.

Medlem

Längtar som fasiken efter detta. Ettan va riktigt bra.

Fast nu är väll spelet gjort för PC i första hand och det kommer senare till konsoler.

Medlem

Ett polskt metal band vid namn Vader fick ju i uppdrag att skriva en låt och sen göra en musik video till den för reklam till första spelet.

http://www.youtube.com/watch?v=A3GEPkjNh6k

I musik videon använder bandet introt från spelet.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Var tusan kan man köpa the witcher enhanced edition?

Jag är jäkligt sugen på att köpa det, men det finns ju inte någonstans! Varken Webhallen, CDON eller spelbutiken har det.

Den får man gratis om man äger orginalet så det spelar ingen roll, endan skillnaden är om du måste slita 1½GB uppdatering eller har det inbakat på dvd:n. Det som säljs nu bör vara Enhanced Edition även om det ej nämns.

Medlem

Gud var jag gillade The Witcher: EE, ser fram mot uppföljaren, kommer lira det på PC dock.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Nice, men trist med konsoltjafset!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Trevligt, då slipper man trängas med fanboys och p12-or som tycks härska på PC-fronten, synd att PC-gaming dör både på mängden spel, kvalitén och de tydligt bittra spelarna.
Kommer nog att skaffa det först till PC för att testa spelet, sen köpa till 360 och se om konverteringen blev lyckad.
Med tanke på hur bra kontrollerna i första spelet hade passat på konsol så är jag övertygad om att spelet får sköna kontroller, och med tanke på hur bra föregångaren är så kan inte spelet bli annat än Grymt, oavsett fanboy-bas/plattform

1
Skriv svar