FF om Activisions Bobby-trubbel, Elder Scrolls 6, Halo-betan, Beyond Good & Evil 2 med mera!

Robot
FF om Activisions Bobby-trubbel, Elder Scrolls 6, Halo-betan, Beyond Good & Evil 2 med mera!

Mot stadshotellet! Nu tar vi spelhelg.

#fragzone-fredag, #bildtext


Frilansare

#bildtext
Göte såg fienderna i vitögat. Men han såg aldrig den ondskefulla, enorma, gyllene dödstriangeln. Sedan var det för sent. Det sista han hörde var någon som sjöng någon Hell Rell-låt i kasst autotune-format. Han efterlämnade fru, tre provrörsbarn och en kusin Pjotr från Minsk.

Medlem

#bildtext

För i HELVETE Hampus!
Använd inte laserpekare när du presenterar PowerPoint! INGEN SER PRICKEN!
DÖ KONSULTJÄVEL!!!!

Medlem

Kommer ni ta upp något om game jam ?

Skribent

Trots 140 registrerade LaserDome-timmar var det uppenbart att Harry låg i kraftigt underläge mot fiender med riktiga vapen.

#bildtext

Pew pew pew! ska man säga när man skjuter med sitt leksaksvapen.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Gnällkuk

#bildtext

Hampus, den dedikerade städboten såg uppgivet på när kombattanterna tömde magasinen mot varandra med träffsäkerhet som Storm troopers. Det kommer bli mycket att städa och vad är det för rövhatt som slängt två bensindunkar på backen?!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

*host* inget försnack? ... jag ska ju ha matlagnings-TV


signatur

i7-7800X|Asus Prime X-299|32Gb DDR4|2060FE
Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|Gigabyte 1660 OC
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense 2.5 VM|4 Windows VM|Windows 7 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS3|PS4 |PS5 |Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X

Medlem

Varje gång det FF nämns i en nyhetsrubrik så tänker jag att det äntligen är någon nyhet om Final Fantasy....men det är ju Fragzone Fredag.

Medlem

#bildtext

Här har vi finalisterna i Stormtroopernas skyttetävling. Matchen tog 90 minuter, ingen dog.

Medlem

Reträtt! Reträtt!
Han sprutar KISS på oss...


signatur

i7-7800X|Asus Prime X-299|32Gb DDR4|2060FE
Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|Gigabyte 1660 OC
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense 2.5 VM|4 Windows VM|Windows 7 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS3|PS4 |PS5 |Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X

Frilansare
Skrivet av Lasrod:

Varje gång det FF nämns i en nyhetsrubrik så tänker jag att det äntligen är någon nyhet om Final Fantasy....men det är ju Fragzone Fredag.

Vi har approprierat den förkortningen!

Medlem

#bildtext
Bifrost-vapnet var effektivt för att röja undan fiender snabbt, men Heimdall var desto mindre glad vid fredagsfikat

Medlem

Sitter här och tittar lite i efterhand, fick telefon mitt i. Har visst inte värt alla i min bekantskapskrets att kl.14 på fredagar ska man inte ringa!

Är det sant? Har jag vunnit på min bildtext?! Så kul! Vad vann jag?

@Daniel Sjöholm: Jag har frågat i Youtube-chatten förut om T-shirtarna. Vart får du tag i dessa? Det kändes i hjärtat när jag såg Amiga-disken idag! Jag tycker om dagens datorer men själen finns kvar i Amigan!

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Vi har approprierat den förkortningen!

Någon gång lär det säkert bli lite FF nyheter på FF. 🙂

Medlem

FF FF FF F

Final Fantasy-speccad FöräldraFri Fräcka Fredag…
F to show respect

Eller några fler FF-akronymer
https://acronyms.thefreedictionary.com/FF


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Chefredaktör
Skrivet av Lagers:

Sitter här och tittar lite i efterhand, fick telefon mitt i. Har visst inte värt alla i min bekantskapskrets att kl.14 på fredagar ska man inte ringa!

Är det sant? Har jag vunnit på min bildtext?! Så kul! Vad vann jag?

@Daniel Sjöholm: Jag har frågat i Youtube-chatten förut om T-shirtarna. Vart får du tag i dessa? Det kändes i hjärtat när jag såg Amiga-disken idag! Jag tycker om dagens datorer men själen finns kvar i Amigan!

T-Shirtarna kommer från lite här och där Samlat på mig genom åren, lite Second-hand men det mesta hittar jag på diverse shoppar på Internet. Senaste beställningen gjorde jag på redbubble. Där kan man hitta det mesta!
Ja, Amigan har tveklöst en speciell plats i hjärtat! Där nånstans formades man som människa

Medlem
Skrivet av Daniel Sjöholm:

...
Ja, Amigan har tveklöst en speciell plats i hjärtat! Där nånstans formades man som människa

Det stämmer, som Amigaägare formades man till en viss sorts människa. När man satt och kopierade disketter och spelade på sin Amiga 500 med kickstart 1.2. Sedan AmigaBBS ägare i många år. (Lagers BBS med NTPRO) Hjälpte NTPRO-ägarna med optimeringar i koden och skrev massa plugin till programmet också.

1
Skriv svar