Svenska Hoplegs skapades under livestream tillsammans med tittarna

Robot
Svenska Hoplegs skapades under livestream tillsammans med tittarna

Kevin skapade ett spel tillsammans med tittarna.

#Hoplegs, #Nintendo, #PC


Ofi
Medlem

Kul koncept! Det ser ut som ett spel jag skulle hata att spela, men älska att se någon duktig speedrunna.

Skribent
Skrivet av Ofi:

Kul koncept! Det ser ut som ett spel jag skulle hata att spela, men älska att se någon duktig speedrunna.

Jag blir typ arg när jag ser det, för jag vet hur frustrerad jag skulle bil. haha


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Jag blir typ arg när jag ser det, för jag vet hur frustrerad jag skulle bil. haha

Haha, samma här, det kryper i kroppen!
Men kul idé!

Skribent
Skrivet av Ftmch:

Haha, samma här, det kryper i kroppen!
Men kul idé!

Ja jag kan se att man också blir beroende av det. Tror det kan få en dedikerad community som sen gör riktigt galna saker i spelet.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Ja jag kan se att man också blir beroende av det. Tror det kan få en dedikerad community som sen gör riktigt galna saker i spelet.

Ja, instämmer. Kan tänka mig att det blir väldigt tillfredställande när man faktiskt lär sig spelet och får till det lite.

eld
Medlem
Skrivet av Ofi:

Kul koncept! Det ser ut som ett spel jag skulle hata att spela, men älska att se någon duktig speedrunna.

Det är ett klassiskt streambait spel!

Inget fel på spelet alltså, men det är den typen av spel som streamers gärna plockar upp och det ger bra PR!

Inaktiv
Skrivet av eld:

Det är ett klassiskt streambait spel!

Inget fel på spelet alltså, men det är den typen av spel som streamers gärna plockar upp och det ger bra PR!

Bra ord "streambait"! Jag brukar kalla dessa spel någonting i stil med "spel-youtubers-kan-skrika-i-10-minuter-till-medan-de-spelar", typ. M.a.o. spel som inte är särskilt kul att spela själv men funkar att titta på. Dock vet jag inte om detta är ett sånt spel då jag inte kollat trailern ännu men ska göra det nu.

eld
Medlem
Skrivet av anon_119148:

Bra ord "streambait"! Jag brukar kalla dessa spel någonting i stil med "spel-youtubers-kan-skrika-i-10-minuter-till-medan-de-spelar", typ. M.a.o. spel som inte är särskilt kul att spela själv men funkar att titta på. Dock vet jag inte om detta är ett sånt spel då jag inte kollat trailern ännu men ska göra det nu.

Det är just att spelen ger mängder med situationer av rage och publiken kan skratta vilket gör dessa perfekt för streamers.

Inaktiv
Skrivet av eld:

Det är just att spelen ger mängder med situationer av rage och publiken kan skratta vilket gör dessa perfekt för streamers.

Ja jag lägger väl inga värderingar i det men det är alltjämt sant

Medlem

Herr Grönkloss utstrålar starka Stor&Liten vibbar

1
Skriv svar