Halo Infinite har gått guld – Inga fler förseningar

Medlem
Skrivet av Jokobib_Bob:

Behöver man ha spelat Halo 4 och 5 för att förstå Infinite? (eller är 4 och 5 värda att spela, har ej hört särskilt gott om dem)

Har du tiden kan du ju alltid spela dem, men 4an är enligt mig svagast i serien, 5an är ändå helt ok.


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem
Skrivet av Jokobib_Bob:

Behöver man ha spelat Halo 4 och 5 för att förstå Infinite? (eller är 4 och 5 värda att spela, har ej hört särskilt gott om dem)

För att förstå exakt allt är det väl böcker och allt möjligt, annars näe. Det är gjort för att locka in nya spelare också.

Med femman som svagaste del i serien så sitter det ändå på 84/100 vilket säger en del. Klart värda att spela igenom, särskilt i co-op. Men tycker personligen mindre om dem just pga fienderna. Infinite ska bli jäkligt skoj med mer covenants och brutes igen.

Medlem
Skrivet av Issue:

Har du tiden kan du ju alltid spela dem, men 4an är enligt mig svagast i serien, 5an är ändå helt ok.

Skrivet av Ribcage:

För att förstå exakt allt är det väl böcker och allt möjligt, annars näe. Det är gjort för att locka in nya spelare också.

Med femman som svagaste del i serien så sitter det ändå på 84/100 vilket säger en del. Klart värda att spela igenom, särskilt i co-op. Men tycker personligen mindre om dem just pga fienderna. Infinite ska bli jäkligt skoj med mer covenants och brutes igen.

Tack för svaren. Jag kanske kan försäka att klämma in dem ändå, de är väl inte så långa.

Medlem

Inga fler förseningar?,.. så vi får hela spelet på en gång och inte utsmetat under 2021-2022 ..

Spelet är ju inte färdigt....

Medlem

Jag försöker testa multiplayer på Xbox men Play-knappen är utgråad. Verkar inte finnas några spel att joina. Någon som vet vad jag kan göra?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Pretorian24:

Jag försöker testa multiplayer på Xbox men Play-knappen är utgråad. Verkar inte finnas några spel att joina. Någon som vet vad jag kan göra?

Det är en bugg, starta om spelet/konsolen.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Jag försöker testa multiplayer på Xbox men Play-knappen är utgråad. Verkar inte finnas några spel att joina. Någon som vet vad jag kan göra?

Ändra systemspråk till engelska

Edit: kanske räcker med en omstart som föreslagits


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Issue:

Ändra systemspråk till engelska

Edit: kanske räcker med en omstart som föreslagits

Finns det andra systemspråk?


signatur

Jump in.

Medlem

Jag har faktiskt gjort alla dessa saker. Knappen är fortfarande grå.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Nu fungerar knappen. Jag var tvungen att ändra det andra språket till German.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Pretorian24:

Nu fungerar knappen. Jag var tvungen att ändra det andra språket till German.

Gött! Underligt ändå.


signatur

Jump in.

12
Skriv svar