Vad gör ni nu?

Avstängd
Skrivet av Akronym:

Kom osökt att tänka på följande kommentar som jag läste i Jagharförfanglömtbortvar.

"De flesta hundar tror inte att de är precis som människor, de vet."

OnT funderar på vad jag ska äta.

Avhumaniserar du mig till hund?

Bra, har alltid velat vara en hund.

Medlem

Stirrar i mobilen och kan ej sova. Fick för några timmar sedan veta att en av mina bästa vänner dött. Har aldrig varit med om att en vän dött, enda i min närhet jag varit med om är min Mormor och Farfar och dom fick iallafall leva ett långt liv och min vän han bara bli 36 år gammal och värst av allt är att han efterlämnar två små barn. Jag vet ärligt talat inte hur jag ska hantera detta, känner mig helt tom. Så jag stirrar vidare i min mobil och hoppas på att jag utmattar mig själv till sömns.

Medlem

Jag har precis lyckats ta 100 missions achievement i Farming Simulator 19! Woo! 100% achievements. Tror inte jag gjort det på något tidigare spel på steam.

Medlem

Lyssnar på musik och återhämtar mig.

Undrar var musiktråden på FZ tog vägen?


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av LeifGGPersson:

Avhumaniserar du mig till hund?

Bra, har alltid velat vara en hund.

Inte för att det var så det var menat, men OK, Om det gör dig glad så varsågod.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Varit på Toy World med familj och släkt.

Nu mat.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Ligger i sängen efter en veckans sista långpromenad och spelar Xbox series x

Medlem

Ligger i badet med helvetes halsont och tycker synd om mig själv. Negativt svar på corona iaf, alltid något...

Medlem

Köpt flera spel på BF rea, tack till alla tips i tråden!

Åker snart hem med thaimat till mig och mina råttor. Sen blir det Kingdom of Amalur resten av kvällen. ❤


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Tog mig en kopp kaffe och kolla in avslutning på målet om Kyle Rittenhouse som jag följt i ett par dagar. Vilken jäkla röra det har varit från b.la. åklagarna ibland, jisses. Tar man upp tv-spel(Call of Duty) så har man inte mycket till åtal.

Helt korrekt frikänning.

Nu blir det lite gaming!


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Spelar Sunless Skies. Mys.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Sitter och tittar på en fm 22 lets play medans man äter lite mat. Chillar ikväll innan det är dags för lite nattjobb, sedan är det helg.

Medlem

Dricker öl och tittar på The Stand, vet inte riktigt vad jag tycker om den än


signatur

Cause i need to watch things die

Avstängd
Skrivet av Fezk:

Tog mig en kopp kaffe och kolla in avslutning på målet om Kyle Rittenhouse som jag följt i ett par dagar. Vilken jäkla röra det har varit från b.la. åklagarna ibland, jisses. Tar man upp tv-spel(Call of Duty) så har man inte mycket till åtal.

Helt korrekt frikänning.

Nu blir det lite gaming!

Jag kommenterade också Kyles rättegång och vilken seger för rättvisa det var men mitt inlägg blev uppenbarligen borttaget.

Betyder detta att mods är emot rättvisa och att Kyle blev frikänd eller var det så många som anmälde det och blev kränkta för att de är emot rättvisa rättegångar och för förtal och smutskastning i media?

Antar att detta också blir borttaget då…

Medlem

Ontopic: Bokar tid för tredje sprutan. Får se om julsemestern brinner inne trots allt eller om man kan ge sig iväg uppåt i landet med tåg i slutet av december.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Sitter och försöker värma händerna så att jag kan programmera lite. Har inte lirat på 2 dagar för att det är så kallt.

Medlem

Letar efter praktikplats som IT-Projektledare, vilket är knepigare än vad jag hade tänkt mig.


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

Dricker varm choklad och skrollar på nätet i brist på arbetsuppgifter.
Konsultlivet är verkligen 0-100 vecka till vecka.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Avstängd
Skrivet av Ravenknight:

Ontopic: Bokar tid för tredje sprutan. Får se om julsemestern brinner inne trots allt eller om man kan ge sig iväg uppåt i landet med tåg i slutet av december.

Är det klubbat nu att alla ska ta en tredje spruta? Galet…

Medlem
Skrivet av FryinRyan:

Är det klubbat nu att alla ska ta en tredje spruta? Galet…

Snarare vettigt om man ser till statistiken, vilket besvarar vad jag gör - läser nyheterna på lunchen.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Sitter på jobbet och funderar vad jag ska göra under tiden som programmen jag behöver för att göra mitt jobb uppdateras.
Har varit utan dom sen 8:30 i morse och nu börjar det bli lite tjatigt att bara sitta och slö surfa.
Snart lunch så förhoppningsvis är allt igång efter den.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Sitter på jobbet och funderar vad jag ska göra under tiden som programmen jag behöver för att göra mitt jobb uppdateras.
Har varit utan dom sen 8:30 i morse och nu börjar det bli lite tjatigt att bara sitta och slö surfa.
Snart lunch så förhoppningsvis är allt igång efter den.

Ni borde byta leverantör.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Sitter och väntar på att en föreläsning ska börja…..Sov inte en minut i natt så skapligt trött nu.

Avstängd
Skrivet av MulletDeluxe:

Snarare vettigt om man ser till statistiken, vilket besvarar vad jag gör - läser nyheterna på lunchen.

Frågan är var det slutar. 10 sprutor? 15?

Medlem
Skrivet av MulletDeluxe:

Ni borde byta leverantör.

Vi bytte programvara förra årsskiftet så jag tror inte cheferna vill byta igen
Det som tar tid är att det är en servicetekniker på plats som ska kolla att uppdateringen gick rätt till hos alla användare. Och då kan ingen av oss använda programmet.
Men jag har lite andra småsaker att syssla med så jag slö surfar inte hela tiden


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Just nu väntar jag på att gå ut till bussen så jag kan gå på ett möte.

Skrivet av FryinRyan:

Frågan är var det slutar. 10 sprutor? 15?

Tja, influensa är väl på nånstans spruta 80, så 🤷‍♂️

Medlem

Funderar lite på vad jag kan göra nu. Sitter på praktik på ett IT-företag och försöker hitta på en uppgift.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem
Skrivet av FryinRyan:

Frågan är var det slutar. 10 sprutor? 15?

Ganska simpelt: detta är inte ett datorspel utan det egentliga livet - vi har ingen aning. Troligtvis när våra övriga vårdalternativ, om detta nu sker, blivit så skarpa att riskbedömningen är att vi kan låta viruset härja fritt.

Eller om alla tar och vaccinerar sig så att vi har en chans att hundra viruset från att sprida sig effektivt och därmed mutera. Hindrar dock inte spridning via djur.

Vi var vana vid skyttegravar och kavalleri. Plötsligt kom fienden med flygplan och stridsvagnar. Nu pågår kriget.


signatur

1338 - One Step Above

Avstängd
Skrivet av MulletDeluxe:

Ganska simpelt: detta är inte ett datorspel utan det egentliga livet - vi har ingen aning

Right…

OnTopic:

Käkade precis lunch och väntar nu på att tiden ska gå så man kan ta en powernap innan nattjobb!

Medlem

Frostar av frysen.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Skriv svar