Decembers omgång av Playstation Plus-spel har läckt

Robot
Decembers omgång av Playstation Plus-spel har läckt

Det vankas fallna gudar, dödliga skal och kantiga superbovar.

#Playstation-plus


Medlem

Känns som sonen är den som kommer ha mest glädje över legospelet (om detta nu stämmer). Annars så intresserar övriga spel mig inte.

Blir att nöta vidare på Elder Scrolls Online

Medlem

Inga spel jag direkt kände igen, finns väl dock möjlighet att Godfall är underhållande.

Medlem

Kul. Har varit sugen på att testa Godfall ett tag men har inte köpt än. Perfekt tillfälle nästa månad om spelen stämmer.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Nåde Godfall och Mortal Shell är spel jag har haft ett öga på men inte köpt. Fast har lite för många spel att spela nu så vette tusan när man kan få tid med dessa. Behöver ett par månaders ledigt för att komma ikapp i backloggen.

Medlem

Det är synd det inte är Mortal Shell enhanced edition de släppte, alltså den som släpptes för ps5/xbox series x det är en rätt rejäl förbättring över den tidigare utgåvan måste jag säga.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Julen är skändad!

Näe vers, men det var väl inget som var av något större intresse för egen del..
De kanske borde släppt till exempel Overcooked den här månaden istället och 2 andra spel som passar bra att spela tillsammans.

Lego är vill lite mer ok i och för sig i det avseendet.
Jag är fortfarande lite bitter över att FF7:R inte går att uppgradera till PS5 versionen, jag tycker att de borde löst det snyggare.
Jag är inte så sugen på att lägga typ 500Kr bara för att få något snyggare grafik och Intermission när jag ändå har grundspelet.
Så nu sitter jag i limbo där jag inte spela en sämre version utan vänta på PS5 versionen samtidigt som jag är för snål att betala fullpris för något som jag typ redan har.
Men det verkar vara ett tag kvar till del 2 släpps så man kanske bara ska vänta ut det tills priset blir lägre istället.
Lite stört ändå när man väntat på spelet ända sedan teknikdemot på PS3 släpptes

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Julen är skändad!

Näe vers, men det var väl inget som var av något större intresse för egen del..
De kanske borde släppt till exempel Overcooked den här månaden istället och 2 andra spel som passar bra att spela tillsammans.

Lego är vill lite mer ok i och för sig i det avseendet.
Jag är fortfarande lite bitter över att FF7:R inte går att uppgradera till PS5 versionen, jag tycker att de borde löst det snyggare.
Jag är inte så sugen på att lägga typ 500Kr bara för att få något snyggare grafik och Intermission när jag ändå har grundspelet.
Så nu sitter jag i limbo där jag inte spela en sämre version utan vänta på PS5 versionen samtidigt som jag är för snål att betala fullpris för något som jag typ redan har.
Men det verkar vara ett tag kvar till del 2 släpps så man kanske bara ska vänta ut det tills priset blir lägre istället.
Lite stört ändå när man väntat på spelet ända sedan teknikdemot på PS3 släpptes

Är det den digitala version som inte går att uppgradera? Jag har det på skiva och har uppgraderat till PS5 versionen. Tror inte jag betalade något för uppgraderingen (vet med säkerhet att jag inte betalat fullpris igen i alla fall).

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Är det den digitala version som inte går att uppgradera? Jag har det på skiva och har uppgraderat till PS5 versionen. Tror inte jag betalade något för uppgraderingen (vet med säkerhet att jag inte betalat fullpris igen i alla fall).

Har för mig att det är versionen man fick via psplus som inte går att uppgradera gratis, men jag kan ha fel..

Medlem

Legot blir perfekt till ungarna som älskar dom spelen. Jag kommer testa Godfall men har inga höga förväntningar.

Medlem
Skrivet av svehr:

Har för mig att det är versionen man fick via psplus som inte går att uppgradera gratis, men jag kan ha fel..

Det går inte att uppgradera överhuvudtaget, det går alltså inte ens betala för uppgradering av PS plus versionen alltså.

Jag hade gärna betalat en mellanskillnad, men man måste köpa om hela spelet istället.

1
Skriv svar