Nya Dragon Age mister sin creative director

Robot
Nya Dragon Age mister sin creative director

Matt Goldman har 20 års Bioware-erfarenhet.

#bioware, #dragon-age


Medlem

Tråkigt förstås, en av mina favorit spelutvecklare läcker som ett såll ända sen Mass Effect Andromeda släpptes...

Medlem

Trist, blir svårt att hitta någon som kan fylla dom skorna, men nytt blod kan ju vara precis vad de behöver?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv

Länge sedan Biowares storhetstid. Är ju inte samma företag längre som gav oss Kotor, Mass effect och Dragon age origins. Någonstans hoppas jag att EA säljer Bioware till något företag som kan ge deras klassiska IPn den kärlek de behöver.

Medlem

Har de lyckats med någonting sedan doktorerna slutade?

Medlem
Skrivet av anon_118566:

Länge sedan Biowares storhetstid. Är ju inte samma företag längre som gav oss Kotor, Mass effect och Dragon age origins. Någonstans hoppas jag att EA säljer Bioware till något företag som kan ge deras klassiska IPn den kärlek de behöver.

Möjligt att de säljer BioWare, men kan inte tänka mig att några av EAs bästa IPn som ME, DA, och KotOR följer med i den affären 😟

Medlem
Skrivet av B-itta:

Tråkigt förstås, en av mina favorit spelutvecklare läcker som ett såll ända sen Mass Effect Andromeda släpptes...

Började läcka talang LÅNGT innan andromeda haha.

Medlem

Ah Shit, Here We Go Again.

Medlem

Oh fasen va gött det vore med ett nytt bra Dragon Age spel

Medlem

Är Bioware helt enkelt trasigt nu?, finns det någon kvar ifrån storhetstiden? Känns som dom peakade under Dragon age origins och Mass effect 2, allt efter det har varit besvikelse efter besvikelse.

Medlem
Skrivet av Pigge88:

Är Bioware helt enkelt trasigt nu?, finns det någon kvar ifrån storhetstiden? Känns som dom peakade under Dragon age origins och Mass effect 2, allt efter det har varit besvikelse efter besvikelse.

Talang började hoppa av skeppet redan vid Dragon Age 2.

Avstängd
Skrivet av anon_118566:

Länge sedan Biowares storhetstid. Är ju inte samma företag längre som gav oss Kotor, Mass effect och Dragon age origins. Någonstans hoppas jag att EA säljer Bioware till något företag som kan ge deras klassiska IPn den kärlek de behöver.

Håller med. Bioware är bara ett namn, det är de kreativa hjärnorna som gör spelen.

1
Skriv svar