Black Friday 2021

Medlem
Skrivet av r4v3nl0rd:

10 kronor för att få spela Forza Horizon 5 i lugn och ro i 3 månader. Helt ok!


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem
Skrivet av Roqka:

Gäller endast nya medlemmar och bara Game Pass för PC. Inte ultimate. Om du klickar vidare på länken hittar du Game Pass för dator och där står det 3 månader för 10 kr.

Fel. Jag var en befintlig medlem som haft abonnemang tidigare. Kunde utnyttja erbjudandet.


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem
Skrivet av Dohman:

10 kronor för att få spela Forza Horizon 5 i lugn och ro i 3 månader. Helt ok!

Nja, 99 kronor står det ju. Och det är bara för PC.

Tänkte om någon där ute som kanske bara sitter med PC och som vill testa för en billig peng.

Medlem
Skrivet av r4v3nl0rd:

Nja, 99 kronor står det ju. Och det är bara för PC.

Tänkte om någon där ute som kanske bara sitter med PC och som vill testa för en billig peng.

Ehum, jag var lite klumpig när jag citerade dig. Det var någon här som tipsade om erbjudandet på Xbox Game Pass hemsidan, jag debiterade 10 kronor och mitt abonnemang gäller till och med 2022-02-24.

Skrivet av Lokander:

This.


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem
Skrivet av Lokander:

Nej, Jag har haft game pass flera gånger och jag betalade 10kr, och har det tills 2a Februari nu.
Är kanske någon bugg där det står en månad.

Jag har ju inte fel oavsett din personliga erfarenhet lol. Det gäller bara folk som inte har en aktiv prem.

Skrivet av Daniel Sjöholm:

Köpte Division 2 + Warlords of New York expansionen för 180 kr på Ubisoft store.
"Standard edition" får man för 90 kr.
Har inte kört Division 2, ska bli kul att testa!

Atmosfären är fantastisk, men MP-läget var på den tiden jag spelade, redan översållat med överbuffrade soldater. Man klarar sig i ett par sekunder.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Är det någon som hittat en PS5 kontroll för bra peng? Hittar 699:- på många ställen och 639:- på ett ställe men med riktigt dåligt betyg.

Tack på förhand!


signatur

Fifteen minutes, or it’s free!

Medlem

Tack för tips blev ett billigare 12månaders PS+

FM-guru
F.d. Sisyr

Rean på Phantom Doctrine ligger på 90%. Tänk typ XCOM fast med spioner istället för elitsoldater och det kalla kriget istället för en utomjordisk invasion. Spelet har inte samma polish som XCOM utan är snarare en cool idé med ett genomförande som blandar och ger men för 40 spänn är det absolut värt om man gillar genren.

Medlem

Playstation Store

  • Ace Combat 7 - Standard Ed. för 148 :- (–80%)

  • Ace Combat 7 - Deluxe Ed. för 199 :-

Standard eller Deluxe?
https://www.reddit.com/r/acecombat/comments/hcuz0m/should_i_b...

Deluxe.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Days Gone 99kr Elgiganten ett grymt bra spel som bara måste finnas i spelsamlingen


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Skribent

Haha, fan vad gammal jag känner mig när jag sitter och snokar efter erbjudanden på strykjärn, dammsugare, eltandborstar, mikrovågsugnar och vitvaror

Medlem

signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem
Skrivet av Shadee:

Haha, fan vad gammal jag känner mig när jag sitter och snokar efter erbjudanden på strykjärn, dammsugare, eltandborstar, mikrovågsugnar och vitvaror

Nyss flyttat hemifrån eller?

Redaktör
Ponny
Skrivet av Shadee:

Haha, fan vad gammal jag känner mig när jag sitter och snokar efter erbjudanden på strykjärn, dammsugare, eltandborstar, mikrovågsugnar och vitvaror

Relate! Är 38, flyttade hemifrån för 20 år sedan, men känner mig fortfarande gammal när jag kollar efter sånt.


signatur

En Bamseponny av folket

Skribent
Skrivet av Vercadi:

Nyss flyttat hemifrån eller?

Haha, nedå. Det var 20 år sedan

Har precis köpt större lägenhet och väldigt mycket gammalt mög skickade jag på återvinningen när jag flyttade och tänkte att jag skulle återinvestera i produkter som är köpta på den här sidan 2010-talet . Sedan rustar jag lite hemma och vitvarorna jag har är bedrövliga, men de fungerar och tror inte jag har råd att byta ut dem just nu så det får bli lite senare.

Skrivet av Fredrik Eriksson:

Relate! Är 38, flyttade hemifrån för 20 år sedan, men känner mig fortfarande gammal när jag kollar efter sånt.

Precis som mig! 38 jag också, född 83. En jävligt fin årgång, om jag får säga det själv!

Medlem
Skrivet av Shadee:

Haha, fan vad gammal jag känner mig när jag sitter och snokar efter erbjudanden på strykjärn, dammsugare, eltandborstar, mikrovågsugnar och vitvaror

Själv känner man sig gammal när man helt plötsligt går och spänner ögonen på reapriser på ICA.
"FLÄSKFILÉ FÖR 45kr/kg?! TAGET!"

Medlem
Skrivet av Shadee:

Haha, fan vad gammal jag känner mig när jag sitter och snokar efter erbjudanden på strykjärn, dammsugare, eltandborstar, mikrovågsugnar och vitvaror

Härligt gubbigt.

Medlem

För den som gillar riktigt fin (och dyr) öl så är det fri frakt på glasbanken.se i dag.

Medlem

mina xboxlurar slutade fungera häromdagen. Va inne på EG och fick tillgodokvitto. Köpte lurar "#1" som jag frågade om dom fungera till xbox och fick ett ja. Visar sig att lurar #1 ej fungerar till xbox, går in och det strular med kvittot då det var ett tillgodokvitto till hälften och lagt till lite mer kontant. Skall komma tillbaka dagen efter, vilket jag gör. Får pengarna tillbaka och får köpa lurar "#2" som skall fungera till xbox. Vilket dom inte gör. Så idag ska jag tillbaka och lämna tillbaka dessa också, jädra cirkus

MEN, jag behöver er hjälp. Vilka lurar ska jag köpa som funkar till xbox. Kravet är wireless och mikrofon. Får gärna funka till Ps5/allt annat också, men det är en bonus bara. Finns det några riktigt bra dedikerade lurar som inte kostar 3000+ så tar jag tacksamt emot tips och beställer på denna "underbara" black friday.

Förövrigt kan jag tipsa om att min TV jag köpte för 2-3 månader sedan är nersatt 10k. LG C1 65" . Gjorde lite ont i magen när jag såg prissänkningen när jag va inne på EG sist ! MKT BRA TV dock! Sjukt nöjd.

Medlem

Jag köpte Ace Combat 7 för 148 SEK idag, det bästa köpet på ett tag.

Medlem
Skrivet av bulleboss:

mina xboxlurar slutade fungera häromdagen. Va inne på EG och fick tillgodokvitto. Köpte lurar "#1" som jag frågade om dom fungera till xbox och fick ett ja. Visar sig att lurar #1 ej fungerar till xbox, går in och det strular med kvittot då det var ett tillgodokvitto till hälften och lagt till lite mer kontant. Skall komma tillbaka dagen efter, vilket jag gör. Får pengarna tillbaka och får köpa lurar "#2" som skall fungera till xbox. Vilket dom inte gör. Så idag ska jag tillbaka och lämna tillbaka dessa också, jädra cirkus

MEN, jag behöver er hjälp. Vilka lurar ska jag köpa som funkar till xbox. Kravet är wireless och mikrofon. Får gärna funka till Ps5/allt annat också, men det är en bonus bara. Finns det några riktigt bra dedikerade lurar som inte kostar 3000+ så tar jag tacksamt emot tips och beställer på denna "underbara" black friday.

Förövrigt kan jag tipsa om att min TV jag köpte för 2-3 månader sedan är nersatt 10k. LG C1 65" . Gjorde lite ont i magen när jag såg prissänkningen när jag va inne på EG sist ! MKT BRA TV dock! Sjukt nöjd.

Slår ett slag för Arctis 7X Wireless. Xbox-modellen fungerar utmärkt till båda konsolerna (PS5/Series X). Var själv på jakt efter ett headset som var kompatibelt med båda och landade i 7X. Mycket nöjd efter något års användning.

Medlem
Skrivet av bulleboss:

mina xboxlurar slutade fungera häromdagen. Va inne på EG och fick tillgodokvitto. Köpte lurar "#1" som jag frågade om dom fungera till xbox och fick ett ja. Visar sig att lurar #1 ej fungerar till xbox, går in och det strular med kvittot då det var ett tillgodokvitto till hälften och lagt till lite mer kontant. Skall komma tillbaka dagen efter, vilket jag gör. Får pengarna tillbaka och får köpa lurar "#2" som skall fungera till xbox. Vilket dom inte gör. Så idag ska jag tillbaka och lämna tillbaka dessa också, jädra cirkus

MEN, jag behöver er hjälp. Vilka lurar ska jag köpa som funkar till xbox. Kravet är wireless och mikrofon. Får gärna funka till Ps5/allt annat också, men det är en bonus bara. Finns det några riktigt bra dedikerade lurar som inte kostar 3000+ så tar jag tacksamt emot tips och beställer på denna "underbara" black friday.

Förövrigt kan jag tipsa om att min TV jag köpte för 2-3 månader sedan är nersatt 10k. LG C1 65" . Gjorde lite ont i magen när jag såg prissänkningen när jag va inne på EG sist ! MKT BRA TV dock! Sjukt nöjd.

Säger som föregående talare. Steelseries är i en klass för sig. Testat en del olika innan dessa, men inget slår dom. Har Arctic 9x och kan varmt rekommendera dom.

Skribent
Skrivet av bulleboss:

mina xboxlurar slutade fungera häromdagen. Va inne på EG och fick tillgodokvitto. Köpte lurar "#1" som jag frågade om dom fungera till xbox och fick ett ja. Visar sig att lurar #1 ej fungerar till xbox, går in och det strular med kvittot då det var ett tillgodokvitto till hälften och lagt till lite mer kontant. Skall komma tillbaka dagen efter, vilket jag gör. Får pengarna tillbaka och får köpa lurar "#2" som skall fungera till xbox. Vilket dom inte gör. Så idag ska jag tillbaka och lämna tillbaka dessa också, jädra cirkus

MEN, jag behöver er hjälp. Vilka lurar ska jag köpa som funkar till xbox. Kravet är wireless och mikrofon. Får gärna funka till Ps5/allt annat också, men det är en bonus bara. Finns det några riktigt bra dedikerade lurar som inte kostar 3000+ så tar jag tacksamt emot tips och beställer på denna "underbara" black friday.

Förövrigt kan jag tipsa om att min TV jag köpte för 2-3 månader sedan är nersatt 10k. LG C1 65" . Gjorde lite ont i magen när jag såg prissänkningen när jag va inne på EG sist ! MKT BRA TV dock! Sjukt nöjd.

Skrivet av Roqka:

Slår ett slag för Arctis 7X Wireless. Xbox-modellen fungerar utmärkt till båda konsolerna (PS5/Series X). Var själv på jakt efter ett headset som var kompatibelt med båda och landade i 7X. Mycket nöjd efter något års användning.

Jag har skrivit ett test på Steelseries 7P här på sidan. 7P är endast till PS och 7X är till båda.

https://www.fz.se/testpilot/284923-steelseries-arctis-7p-wire...

edit: läs kommentarerna också för det är en hel bra kommentarer där.

Ook
Bibliotekarie (UU)
Skrivet av Shadee:

Haha, fan vad gammal jag känner mig när jag sitter och snokar efter erbjudanden på strykjärn, dammsugare, eltandborstar, mikrovågsugnar och vitvaror

Glöm inte att bunkra upp med hygienartiklar och hälsopreparat också. Nätapoteken kör också Black Friday. Lika bra att passa på att utnyttja bra erbjudanden från butiker man annars skulle ha handlat ifrån i vanliga fall...

Edit: Ser att tråden handlar om elektronik och vitvaror. Men varför låta en bra rea gå till spillo för varor man i vanliga fall också behöver?

Medlem
Skrivet av Shadee:

Jag har skrivit ett test på Steelseries 7P här på sidan. 7P är endast till PS och 7X är till båda.

https://www.fz.se/testpilot/284923-steelseries-arctis-7p-wire...

edit: läs kommentarerna också för det är en hel bra kommentarer där.

Blev ett par 9x. Tack för alla svar ingen rea men dom verkar nice !

Medlem
Skrivet av Marooned:

Säger som föregående talare. Steelseries är i en klass för sig. Testat en del olika innan dessa, men inget slår dom. Har Arctic 9x och kan varmt rekommendera dom.

Fungerar 9X till PS5 också? Det vill säga har den samma typ av dongle som 7X där man kan ställa in Xbox eller USB.

Läser man online verkar 9X inte fungera trådlöst till PS5 likt 7X. Heads-up till dig ovan som köpte ett par 9X. Om du nu tänkt använda dem till PS5 också.

Medlem
Skrivet av Roqka:

Fungerar 9X till PS5 också? Det vill säga har den samma typ av dongle som 7X där man kan ställa in Xbox eller USB.

Läser man online verkar 9X inte fungera trådlöst till PS5 likt 7X. Heads-up till dig ovan som köpte ett par 9X. Om du nu tänkt använda dem till PS5 också.

Ingen aning. Ingen dongel med mina iaf. Kör till Xbox.

Medlem
Skrivet av Marooned:

Ingen aning. Ingen dongel med mina iaf. Kör till Xbox.

Aha, ja då är dem bara designade till Xbox. Tack för svar!

Medlem
Skrivet av Roqka:

Aha, ja då är dem bara designade till Xbox. Tack för svar!

Finns till playstation efter en googling…

https://steelseries.com/blog/playstation-5-ps5-compatible-hea...

Skriv svar