Valheim ger oss en liten, liten titt på nästa stora uppdatering: Mistlands

Robot
Valheim ger oss en liten, liten titt på nästa stora uppdatering: Mistlands

Vad kan dölja sig under dimman?

#Iron-gate, #Valheim


Avstängd

Hoppas det är lite ny content! Det är bara roligt att bygga Så länge innan man tröttnar.

Ett av favoritspelen senaste åren men tog tvärstopp så fort man dödat sista bossen och uppgraderat allt i spelet samt byggt världens största bas typ.

Ser fram emot att spela igen om det kommer något nytt! Hearth and Home var inget vidare content.

Medlem

Jag skippade förra updaten faktiskt! Var riktigt tempted, men jag tänkte att jag väntar till nästa update som faktiskt ger ny content och inte bara bygg-content, ser fram emot det! Glad att jag väntade!

Medlem

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Klimatet var visserligen ganska annorlunda lokalt över Grönland och Island för ca 1000 år sedan, men varför förstöra en bra meme?

Medlem

Väntar nog 6-12 månader till med att lira valheim igen. Spelade sönder det rätt bra, 150 timmar ca. Skönt spel iaf


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

Väntar nog 6-12 månader till med att lira valheim igen. Spelade sönder det rätt bra, 150 timmar ca. Skönt spel iaf

Ligger också runt 150 timmar och tänker likadant. Ett av mina favoriter från i år men jag tänker vänta minst ett år eller kanske till officiell release innan jag spelar igen så att jag kanske får den där känslan av äventyr och upptäcktsfärd som jag fick när jag började med Valheim.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Slog faktiskt till på steam igår då jag fick det gör 37kr. Har länge velat köra detta

Medlem

Hmm, vad hände med de där enorma träden med övergivna spindelnästen i?

1
Skriv svar