Black Friday 2021

Medlem

Varför är det aldrig rea på RAM, specifikt Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 2133MHz eller xbox kontroller?

Medlem
Skrivet av Marooned:

Ja, det vet jag. Men det är fortfarande bara 7X som är kompatibel med båda konsolerna. Frågade angående 9X för jag vill byta upp mig. Men då får det vänta, vill ha ett headset som fungerar till båda konsolerna.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Varför är det aldrig rea på RAM, specifikt Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 2133MHz eller xbox kontroller?

Eller Nvidia Shield Pro….


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem
Skrivet av Roqka:

Ja, det vet jag. Men det är fortfarande bara 7X som är kompatibel med båda konsolerna. Frågade angående 9X för jag vill byta upp mig. Men då får det vänta, vill ha ett headset som fungerar till båda konsolerna.

Aha. Trodde det var till PS enbart. Sorry.

Medlem

Black friday, då butiker höjer priserna…

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Varför är det aldrig rea på RAM, specifikt Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 2133MHz eller xbox kontroller?

För att RAM-priser förmodligen är pressade som de är.

Medlem
Skrivet av Crank:

Days Gone 99kr Elgiganten ett grymt bra spel som bara måste finnas i spelsamlingen

Finns även på amazon.se för 79:-

Medlem
Skrivet av Marooned:

Black friday, då butiker höjer priserna…

Appleprodukter kan man nästan glömma att de rear ut. Prova via Benify/Mecenat istället

Medlem
Skrivet av Marooned:

hela black friday är en scam.. alla borde bojkotta denna circus....

Medlem
Skrivet av Lirilesh:

Appleprodukter kan man nästan glömma att de rear ut. Prova via Benify/Mecenat istället

Mja jo. Håller med delvis. Dock ser man ju tydligt att dom höjt dom idag.

Många av dom produkterna på bilden har dock haft ett lägre pris. Vissa av dom som är förra årets modell har varit prissänkta rejält. Men inte idag. Då höjer dom alla priser.

Annat jag har på bevakning är det samma sak. Kollar man prishistoriken på produkterna så är väldigt många inte billigare idag. Vissa tvärtom. Dyrare.

Medlem

Nån som vet om benify har rabatt på sonos arc?

Medlem
Skrivet av erikjonathan:

Nån som vet om benify har rabatt på sonos arc?

Ja, det verkar så. Benify erbjuder en rabattkod på 15% hos sonos.com.

Medlem
Skrivet av Roqka:

Ja, det verkar så. Benify erbjuder en rabattkod på 15% hos sonos.com.

Tack! Är det genom privatkonto? Blir att regga sig isf

Medlem
Skrivet av erikjonathan:

Tack! Är det genom privatkonto? Blir att regga sig isf

Yes, jag har ett privatkonto och kan se den.

Medlem
Skrivet av ErikEngström:

Jag köpte Ace Combat 7 för 148 SEK idag, det bästa köpet på ett tag.

Då är vi två! Håller på att tanka det!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Lyckades någon fynda Dualsense till något lägre pris?

Medlem

Ett sista ryck. Gamepass för PC 3 månader för 99kr på Inet.

Skrivs koden i i nuvarande Ultimate konto konverteras det till 2 månader Ultimate istället.
Alltså 50kr i månaden istället för 139kr ordinarie. Om någon behöver stacka.

https://www.inet.se/produkt/9170491/xbox-game-pass-for-pc-3-m...

Medlem
Skrivet av Lirilesh:

Ett sista ryck. Gamepass för PC 3 månader för 99kr på Inet.

Skrivs koden i i nuvarande Ultimate konto konverteras det till 2 månader Ultimate istället.
Alltså 50kr i månaden istället för 139kr ordinarie. Om någon behöver stacka.

https://www.inet.se/produkt/9170491/xbox-game-pass-for-pc-3-m...

Förstår jag dig rätt att 3 mån 99kr gamepass för pc, räknas som 2 mån gamepass ultimate för mig som kör Xbox och redan är game pass ultimate prenumerant?
Tack för tipset i så fall! 😊

Medlem
Skrivet av 7ogus:

Förstår jag dig rätt att 3 mån 99kr gamepass för pc, räknas som 2 mån gamepass ultimate för mig som kör Xbox och redan är game pass ultimate prenumerant?
Tack för tipset i så fall! 😊

Japp! Exakt så.

När du loggar in på ditt konto och fyller i koden så får du detta meddelande:

Medlem
Skrivet av Lirilesh:

Japp! Exakt så.

När du loggar in på ditt konto och fyller i koden så får du detta meddelande: http://www.bilddump.se/bilder/20211129155155-81.229.169.200.p...

Tackar!
Det verkar ha fungerat.

Inaktiv
Skrivet av Gill:

Kan tillägga att det är Starter Edition och inte Premium Edition. Helt otroligt då jag varit på dem flera ggr att korrigera, flera månader sen. Råkade själv beställa lite snabbt utan att titta på bilderna då jag gick från Prisjakt och produktexten säger Premium. Slutade med att jag nu har tre starter edition och en premium edition för priset av en starter edition... Ändå ändrar de inte så det blir rätt.

Fick en starter edition men på kvittot stod det Premium så for dit och klagade lite över fel version. Fick iaf en Premium till priset av 499. Såg att dom nu plockat bort starter edition från hemsidan. Lika bra, konstigt dom inte fixat. Tack för tipset annars hade jag knappt kollat kvittot.

Skriv svar