Spelkompisar sökes till min son (9år)

Medlem
Spelkompisar sökes till min son (9år)

Har en son på 9 som söker nya spelkompisar att adda. Han spelar på ps4 / ps5 och det är mycket Rocket League, Fortnite, Overwatch ,
PM:A gärna om ni har spelgalna avkommor som vill ha nya vänner:)

Skribent

Hoppas du hittar lite kompisar till sonen.

Finns en del andra trådar på samma ämne, länge sedan någon skrev i dem men du kan ju prova att höra av dig till några där.

https://www.fz.se/forum/trad/439170-fortnite-kompis-till-sone...

Lycka till!

Skribent

Välkommen. Förhoppningsvis har vi några medlemmar med spelsugna söner och döttrar.

Medlem
Spelkompis

Hej
Jag har en 9årig son som tycker om och spela fortnite. Han vill gärna ha en spelkompis då han inte har så många och spela med.
Hör av dig om dem ska adda varann😀
Mvh Jeanette

Frilansare

Superbra om barn får ny spelkompisar! Men som alltid - kolla alltid vem som är på andra sidan en kontaktförfrågan! Ta ert vuxenansvar.

Medlem
yes
Skrivet av Joakim Bennet:

Superbra om barn får ny spelkompisar! Men som alltid - kolla alltid vem som är på andra sidan en kontaktförfrågan! Ta ert vuxenansvar.

Absolut och givetvis!

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Superbra om barn får ny spelkompisar! Men som alltid - kolla alltid vem som är på andra sidan en kontaktförfrågan! Ta ert vuxenansvar.

Ett tips är att byta telefonnummer och sedan verifiera namnet med en swish-"betalning". När man initierar en swishbetalning får man upp namnet på personen som står på kontot vilket är kontrollerat av banken. Man behöver alltså inte skicka några pengar utan endast påbörja en betalning för att sedan avbryta innan signering sker.


signatur

I shall take your position into consideration.
Well...it seems your terms...are not acceptable

1
Skriv svar