Rainbow Six Extraction har nått guldstatus och är redo att släppas

Robot
Rainbow Six Extraction har nått guldstatus och är redo att släppas

Regnbågskrigarna är redo och anländer i januari.

#Rainbow-six, #rainbow-six-extraction, #ubisoft


Medlem

Skönt. Hoppas alla tre som köper spelet blir nöjda

Medlem
Skrivet av Dejch21:

Skönt. Hoppas alla tre som köper spelet blir nöjda

Fan, inte ens en full squad xD

Medlem

Hade varit lite intressant om det varit singel player.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Avstängd

Vem fan bryr sig om detta skräp?

Medlem

Jag älskade Rainbow men kommer inte ihåg vilken del i serien dock. Det är minst 12-15 år sedan eller mer. Men jag minns att jag skapade en strategi för AI'n att följa och att jag hela tiden försökte förbättra den. Till den punkt att jag själv inte behövde avlossa ett enda skott för att klara uppdraget.


signatur

"Kebab?"

Medlem

Det ser roligt ut. Förmodligen lättare att få med sig kompisar på en gtfo

Medlem
Skrivet av BadMF69:

Jag älskade Rainbow men kommer inte ihåg vilken del i serien dock. Det är minst 12-15 år sedan eller mer. Men jag minns att jag skapade en strategi för AI'n att följa och att jag hela tiden försökte förbättra den. Till den punkt att jag själv inte behövde avlossa ett enda skott för att klara uppdraget.

Du syftar nog på Rogue Spear. Riktig klassiker!

Medlem
Skrivet av BadMF69:

Jag älskade Rainbow men kommer inte ihåg vilken del i serien dock. Det är minst 12-15 år sedan eller mer. Men jag minns att jag skapade en strategi för AI'n att följa och att jag hela tiden försökte förbättra den. Till den punkt att jag själv inte behövde avlossa ett enda skott för att klara uppdraget.

Den tiden är över, nu måste du skjuta så in i helvete mycket själv.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

dom första några rainbow six var bäst, som man kunde lira lan å grejer. första spelen jag minns där kulhålen hamnade exakt där man satte kulan oxå


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Den tiden är över, nu måste du skjuta så in i helvete mycket själv.

Lite väl mycket om du frågar mig, hela grejen med insatsstyrkan var från början att skjuta så lite som möjligt och endast när det verkligen behövdes.

Those were the days.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Jag håller med er andra, det är en skam att detta får kallas Rainbow six. Och att man dessutom fortfarande använder Tom Clancys namn är rätt galet.

Men, om man försöker bortse från det är jag ändå småintresserad av att testa för att kunna jämföra med GTFO. Betan spelade jag inte trots att jag hade en inbjudan. Den unika vattenmärkningen som var över hela skärmen gick inte att bortse ifrån, den var alldeles för påträngande

Medlem

Kommer det till game pass

Medlem

Förutspår att detta kommer att floppa rätt rejält. Hade själv hellre satt mig och spelat GTFO än detta.

Medlem

Då jag inte alls gillade GTFO ser jag fram emot detta. Tycker dock det hade varit roligare om de satsat på 1p/2p-coop kampanj


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det här spelet verkar ren skräp. Fattar inte hur kan man avvika så mycket från grundkonceptet, dvs anti-terrorstyrka vs terrorister.

Medlem

Tycker det verkar kul, men dyker det inte upp på game pass lär det inte bli mycket spelande för min del.

1
Skriv svar