Fans tror att DLC är på väg till Returnal efter kryptisk Twitter-bild

Robot
Fans tror att DLC är på väg till Returnal efter kryptisk Twitter-bild

Nytt område? Ny planet? Falska förhoppningar?

#Housemarque, #Returnal


Medlem

Fantastisk bra spel, blev helt besatt av det. Love it!
Binder in rougelike i storyn på ett otroligt bra sätt.
Förtjänar mer än 3 i betyg.


signatur

Konsolgamer från Helsingborg
NES, SNES, N64, 3Ds, Switch
PSP, Ps3, Ps4, Ps5
Google Stadia
MSI Katana

Medlem
Skrivet av Zphynx:

Fantastisk bra spel, blev helt besatt av det. Love it!
Binder in rougelike i storyn på ett otroligt bra sätt.
Förtjänar mer än 3 i betyg.

Smaken är som baken, jag skulle ge det en svag 2 av 5

Medlem
Skrivet av Zphynx:

Fantastisk bra spel, blev helt besatt av det. Love it!
Binder in rougelike i storyn på ett otroligt bra sätt.
Förtjänar mer än 3 i betyg.

Är det så svårt som många säger? Gillar utmanande spel men har inte spelat som många bullethell så jag vet inte om detta är något för mig, men det ser kul ut.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Är det så svårt som många säger? Gillar utmanande spel men har inte spelat som många bullethell så jag vet inte om detta är något för mig, men det ser kul ut.

Det är jäkligt svårt ja. Jag höll på att kasta in handduken några gånger.
Men känslan när man har en riktigt OP runda, ouf!!
Köp det på tradera eller fynda på en rea. Lätt värt!


signatur

Konsolgamer från Helsingborg
NES, SNES, N64, 3Ds, Switch
PSP, Ps3, Ps4, Ps5
Google Stadia
MSI Katana

Medlem
Skrivet av Zphynx:

Det är jäkligt svårt ja. Jag höll på att kasta in handduken några gånger.
Men känslan när man har en riktigt OP runda, ouf!!
Köp det på tradera eller fynda på en rea. Lätt värt!

Jag är sugen. Lyckades bara få tag i ett digitalt PS5 så jag kan tyvärr inte köpa begagnat. Det kostar 630 kr på PS Store just nu med 25% rabatt.
Hur långt är spelet? Tycker du det är värt 600 spänn eller ska jag vänta? Har inga problem att betala 600 men då vill jag gärna ha kanske 10-20 timmars speltid eller bra grind för pengarna


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

5/5 lätt. Grafik, stämning, utmaning, nytänkande. Allt är på topp. Ev. DLC är goda nyheter

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Jag är sugen. Lyckades bara få tag i ett digitalt PS5 så jag kan tyvärr inte köpa begagnat. Det kostar 630 kr på PS Store just nu med 25% rabatt.
Hur långt är spelet? Tycker du det är värt 600 spänn eller ska jag vänta? Har inga problem att betala 600 men då vill jag gärna ha kanske 10-20 timmars speltid eller bra grind för pengarna

Ahh, vad synd! Dyrt på PS store asså...
Jag betalade själv fullpris. Men med julen runt hörnet hade jag nog väntat och sett om det blir nedsatt mer.
Jag la nog drygt 30h på det.


signatur

Konsolgamer från Helsingborg
NES, SNES, N64, 3Ds, Switch
PSP, Ps3, Ps4, Ps5
Google Stadia
MSI Katana

Medlem
Skrivet av Zphynx:

Ahh, vad synd! Dyrt på PS store asså...
Jag betalade själv fullpris. Men med julen runt hörnet hade jag nog väntat och sett om det blir nedsatt mer.
Jag la nog drygt 30h på det.

Ja men hellre det än att vara utan
Tänker också att det säkert kommer en Pro version nästa jul eller julen efter det och då kan jag köpa en med skivläsare.
Jag är ju en sån som gillar att ta platinum i spel så jag har säkert ännu fler timmar framför mig då. Kanske passar på innan black friday rean slutar på tisdag.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

En av de bästa spelen i sin genre jag spelat, grym grafik, GIGER drypande design, OTROLIG ljudbild, djup och genomtänkt spelmekanik, snabb & responsiv combat, kort och gott 10/10 för mig - rekommenderas starkt!

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Ja men hellre det än att vara utan
Tänker också att det säkert kommer en Pro version nästa jul eller julen efter det och då kan jag köpa en med skivläsare.
Jag är ju en sån som gillar att ta platinum i spel så jag har säkert ännu fler timmar framför mig då. Kanske passar på innan black friday rean slutar på tisdag.

Kör på! Du kommer absolut inte bli besviken.
Och ju längre du kommer desto fetare blir det, glöm inte det när du håller på att ge upp. 😉


signatur

Konsolgamer från Helsingborg
NES, SNES, N64, 3Ds, Switch
PSP, Ps3, Ps4, Ps5
Google Stadia
MSI Katana

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Jag är sugen. Lyckades bara få tag i ett digitalt PS5 så jag kan tyvärr inte köpa begagnat. Det kostar 630 kr på PS Store just nu med 25% rabatt.
Hur långt är spelet? Tycker du det är värt 600 spänn eller ska jag vänta? Har inga problem att betala 600 men då vill jag gärna ha kanske 10-20 timmars speltid eller bra grind för pengarna

Det är 6banor, kan ta under 10timmar om du är bra, annars är det oändligt då du får börja om från början när du dör.

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Jag är sugen. Lyckades bara få tag i ett digitalt PS5 så jag kan tyvärr inte köpa begagnat. Det kostar 630 kr på PS Store just nu med 25% rabatt.
Hur långt är spelet? Tycker du det är värt 600 spänn eller ska jag vänta? Har inga problem att betala 600 men då vill jag gärna ha kanske 10-20 timmars speltid eller bra grind för pengarna

Du kan få 20% rabatt på pengar i Wallet via Benify. Om du inte har det via jobbet kan du regga dig för 29:- privat och få massa andra bra rabatter också.

För övrigt är Returnal riktigt bra. Det är svårt, men man kommer in i det. Dog ca 10 gånger i början men fattade sen grejen och seglade igenom spelet utan större problem. Det är svårast i början av varje run om du frågar mig, man blir i regel rätt OP mot slutet.


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem
Skrivet av Waliant:

Du kan få 20% rabatt på pengar i Wallet via Benify. Om du inte har det via jobbet kan du regga dig för 29:- privat och få massa andra bra rabatter också.

För övrigt är Returnal riktigt bra. Det är svårt, men man kommer in i det. Dog ca 10 gånger i början men fattade sen grejen och seglade igenom spelet utan större problem. Det är svårast i början av varje run om du frågar mig, man blir i regel rätt OP mot slutet.

Har sett Benify nämnas flera gånger här på FZ men har inte riktigt fattat vad det är. Hur skapar man ett privat konto? Kommer bara till inloggning.

Jag missade rean på Returnal den här gången men jag ska hålla koll på det framåt.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Har sett Benify nämnas flera gånger här på FZ men har inte riktigt fattat vad det är. Hur skapar man ett privat konto? Kommer bara till inloggning.

Jag missade rean på Returnal den här gången men jag ska hålla koll på det framåt.

Det är en portal med massa rabatter. Du kan regga dig för ett privat konto här: https://www.benifydealsprivat.se/


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem
Skrivet av Waliant:

Det är en portal med massa rabatter. Du kan regga dig för ett privat konto här: https://www.benifydealsprivat.se/

Tack. Ska kolla efter jobbet.


signatur

PSN: OAKTHYR

1
Skriv svar