Halo Infinite-trailer med riktiga skådisar - hiss eller diss?

Robot
Halo Infinite-trailer med riktiga skådisar - hiss eller diss?

”live action”-film ska sälja in Xbox-flaggskeppet.

#halo-infinite, #live-action-trailer


Medlem

Kanske ett smakprov på vad vi har att vänta från "TV-Serien" ?

Medlem

Älskar Halo's live action klipp trailers.

Detta är fortfarande en av de få trailers som alltid ger mig gåshud:

Medlem

Jag har alltid gillat dem men denna kändes lite meh. Tycker de gjort ett dåligt jobb med reklam för infinite men kanske bara är jag. Hoppas ändå spelet blir bra fast jag är skeptisk.

Skribent
Skrivet av My2nd:

Älskar Halo's live action klipp trailers.

Detta är fortfarande en av de få trailers som alltid ger mig gåshud:
https://www.youtube.com/watch?v=3S5I0_hjS3c

Jag vill ha mer runt ODST, de är ju inga genetiskt modifierade spartaner utan "vanliga" marinsoldater vilket hade kunnat vara spännande. Trailern för ODST är fortfarande riktigt bra. Jag är helt för riktiga skådisar i Halo, det känns som det mesta i spelet är tillräckligt grundat för att inte kännas fånigt i vanlig spelfilm.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Jag vill ha mer runt ODST, de är ju inga genetiskt modifierade spartaner utan "vanliga" marinsoldater vilket hade kunnat vara spännande. Trailern för ODST är fortfarande riktigt bra. Jag är helt för riktiga skådisar i Halo, det känns som det mesta i spelet är tillräckligt grundat för att inte kännas fånigt i vanlig spelfilm.

Jag är lite skraj för att Halo-serien kommer ha för mycket förklarande dialoger, för att de oinsatta ska förstå. Missförstå mig rätt, men de första säsongerna av GoT var ju inte bra för att man hade stenkoll på allt och alla. Så om de förklarar allt som är lite svårt så kommer de oinsatta tycka det är en okay serie medan de inbitna kommer tycka den är tafflig,

Håller verkligen med om att det hade varit intressant med en film eller serie om ODST. Var ju rykten om det efter denna trailern, men det visade sig vara just rykten. ODST hade gett en betydligt mer realistiskt och "det hade kunnat vara jag" perspektiv.

Medlem

Kommer filmen med coop?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

1
Skriv svar