Vann du Just Cause 2?

Inaktiv

svarade ju rätt på alla
Grattis till vinnarna!

Medlem

ojdå svarade Panau på första!

aja stort grattis till vinnarna!


signatur

woop woop

Medlem
Skrivet av Muerte:

Äntligen vann jag

En snubbe som är registrerad 2010-01-08 skriver "Äntligen vann jag.".... hur många tävlingar har du hunnit med egentligen? Två?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Man får väl trösta sig med att man hade rätt på alla frågor iaf

Medlem

Ffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuu för kuggfrågor^^

Men grattis till er som vann:P

Medlem

Ett stort tack till FZ:s tävlingsmakare! Jag har aldrig inte vunnit, men det kvittar. Jag vill bara passa på att tacka för den tid av glädje som jag spenderat på att leta svara på era underbara frågor!

Medlem

Såklart så vinner man inte, som vanligt!

Medlem

gz till vinnarna JC2 är bra mycket bättre än 1 an verkar det som iaf.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

grattis de som vann! hoppas ni kvävs till döds på era spel!:D


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Ruttet att man aldrig vinner.

Inaktiv
Skrivet av conthox:

En snubbe som är registrerad 2010-01-08 skriver "Äntligen vann jag.".... hur många tävlingar har du hunnit med egentligen? Två?

Inte hans första konto antagligen.

Medlem
Skrivet av Muerte:

Äntligen vann jag

Äntligen vann du????

Du har varit medlem i ca 2½ månad..

Jag har försökt vinna i 4 år snart

Grattis till alls om vann iaf!

Medlem

Grattis och hoppas ni får kul med spelet!


signatur

Det var detta...

Medlem

Jag som VERKLIGEN ville ha detta! En kille har varit medlem i 2 o ½ månad och han vinner men jag vinner aldrig :'(

Nej men grattis till vinnarna! Hoppas på någon annan tävling!


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Medlem

Haha, Visste att "Äntligen vann jag" skulle uppröra folk.

Min 9:e tävling, visst är det jobbigt när en nykomling vinner

Medlem

Gratz till er som vann!

Fz kanske är dags att återinföra att ni stänger av de personer som gnäller om att de inte vinner, att nyreggade medlemmar vinner etc från att tävla på FZ några månader? Funkade ju bra när ni ni poängterade denna policy men nu har det ju tyvärr börjat komma tillbaka igen. En av de tråkiga attityderna som gör att man börjat besöka FZ väldigt sällan, kanske har med den ekonomiska krisen att göra eller något. Folk verkar ju vara desperata över att få ett spel för en 500 lapp som de antingen kan sälja vidare eller lira några timmar.

Medlem

Grattis till alla vinnare!

Att man är nyregistrerad betyder inte nödvändigtvis att man är ny på sajten. Själv har jag ett extremt lågt skriv till läsförhållande på de forum jag besöker, brukar därför ta rätt lång tid innan jag registrerar mig.

Medlem

Fy fan vad nice jag vann haha!! Här är man iaf inte nyreggad. Iaf stort jävla tack till FZ såhär innan löning kom hem nyss hade helt glömt bort att jag ens hade deltagit i tävlingen. Undra va fan är det jag har beställt nu då.. Så öppnar jag paketet ser jag fz nyckelband tänkte omgomgomg! Just cause 2!! Extas =). Iaf stort tack FZ!!

12
Skriv svar