Medlem
Cyber Monday

Dök det upp något bra erbjudande någonstans idag?


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

...


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Det är tisdag.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Sant.

Det verkar som det blev en väldans tråkig Cyber Monday?
Först fick jag bara något enstaka mail om det. Sen letade jag i en timma efter något vettigt på prisjakt. Det fanns inget att hurra för där... såvida man inte är sugen på att köpa mobilskal.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Skribent

Jag trodde det var samma som Black Friday? Bara förlänger rean en dag till för att kränga prylar.

Medlem

Gillar man rollspel/Dungeons & Dragons så har D&D Beyond en kampanj som ger runt 100 kronor rabatt på alla digitala D&D böcker. Köpte Tasha’s Cauldron of Everything, men frånsett det kan jag inte påstå att jag har hittat mycket spännande online.

1
Skriv svar