Bandai Namco hintar om att vi kan få fler nygamla Tales-spel

Robot
Bandai Namco hintar om att vi kan få fler nygamla Tales-spel
Medlem

Köpte mitt fösta Tales spel nu på Black Friday. Ska bli intressant att spela till helgen. Om det är något man gillar så tackar man såklart inte nej till remasters av de tidigare spelen.

Medlem

Det enda spelet i serien som jag verkligen fastnade för var Vesperia testat de flesta som släppts efteråt men aldrig kört klart dem.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Köpte mitt fösta Tales spel nu på Black Friday. Ska bli intressant att spela till helgen. Om det är något man gillar så tackar man såklart inte nej till remasters av de tidigare spelen.

Vilket Tales blev det?


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Legendia är det Tales spel folk tycker sämst om. Så lär nog inte bli det som folk röstar på för remsater. Jag gillade dock Legendia. Så antingen hatar man det eller älskar det gissar jag. Abyss är dock mycket bra oavsett vem du frågar.

Medlem

Tales of vesperia skulle jag vilja testa/köra,

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Vilket Tales blev det?

Tales of Arise

Medlem

Coolt har hoppat över flera Tails spel på grund av tid och prioriteringar. Men skulle gärna se flera gamla förbättrade i framtiden. Speciellt om någon kom u på bärbart bara.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Tales of vesperia skulle jag vilja testa/köra,

Den finns att köpa på Steam bland annat.

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Tales of Arise

Najs, jag tittar själv på att införskaffa det för eller senare!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

1
Skriv svar