Mohoo! 1,5 miljon har köpt Farming Simulator 22

Robot
Mohoo! 1,5 miljon har köpt Farming Simulator 22

Det GÅRD bra nu. haha XD

Medlem

Alltså, det här jävla spelet behöver ett par saker.
1: Nära samarbete med Red Dot Games, Empyrean och Expansive Worlds
2: Gör ett spel ihop där varje del kan köpas stand alone, men tillsammans bli ett jättestort spel.
Jag snackar Farming Simulator där du kan bygga och bo inne i ditt eget hus på din stora gård, samt gå ut och jaga på fritiden. Stor del av din tid kan gå åt att själv reparera både fordon och tillbehör, samt att du kan leta delar och fordon du kan rusta upp och sälja eller använda själv.

Finns ju en hög andra simulatorer du skulle kunna kombinera in; Motorcyckel för att köra omkring på landsbyggden, flyg för att bespruta de större fälten samt göra lite flygkonster, kanske lite Pet Simulator för sjukvård och förlossning hos både stall och gårdens djur.
Helst vill jag också ha in lite Stardew i mixen, så du kan uppvakta och gifta dig med någon du träffar på logdansen (multiplayer lär ju bli sjukt kul), skaffa hund och barn ihop samt gå omkring och växla lite ord och hjälpa dina grannar med deras problem som en äkta bonde.

Farming Simulator 22 är lätt värt att köpa, men som sagt, hela tiden medan jag sitter där och lirar så känns det ändå som att det saknas något ytterliggare. Och varje gång jag går upp till huset för att "sova" till nästa månad så känner jag ett litet sting av att jag inte kan gå in i själva huset, sätta upp en jakttrofe ovanför spisen och laga till en middag inne i köket, sedan efter middagen natta barnen innan jag till slut går till sängen och slumrar till i de där 30 dagarna. <3

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Alltså, det här jävla spelet behöver ett par saker.
1: Nära samarbete med Red Dot Games, Empyrean och Expansive Worlds
2: Gör ett spel ihop där varje del kan köpas stand alone, men tillsammans bli ett jättestort spel.
Jag snackar Farming Simulator där du kan bygga och bo inne i ditt eget hus på din stora gård, samt gå ut och jaga på fritiden. Stor del av din tid kan gå åt att själv reparera både fordon och tillbehör, samt att du kan leta delar och fordon du kan rusta upp och sälja eller använda själv.

Finns ju en hög andra simulatorer du skulle kunna kombinera in; Motorcyckel för att köra omkring på landsbyggden, flyg för att bespruta de större fälten samt göra lite flygkonster, kanske lite Pet Simulator för sjukvård och förlossning hos både stall och gårdens djur.
Helst vill jag också ha in lite Stardew i mixen, så du kan uppvakta och gifta dig med någon du träffar på logdansen (multiplayer lär ju bli sjukt kul), skaffa hund och barn ihop samt gå omkring och växla lite ord och hjälpa dina grannar med deras problem som en äkta bonde.

Farming Simulator 22 är lätt värt att köpa, men som sagt, hela tiden medan jag sitter där och lirar så känns det ändå som att det saknas något ytterliggare. Och varje gång jag går upp till huset för att "sova" till nästa månad så känner jag ett litet sting av att jag inte kan gå in i själva huset, sätta upp en jakttrofe ovanför spisen och laga till en middag inne i köket, sedan efter middagen natta barnen innan jag till slut går till sängen och slumrar till i de där 30 dagarna. <3

Kubde inte sagt det bättre själv.
En sak jag också hade önskat är ett vr läge, tänk sitta inne i tröskan och skörda.
Eller laga ens fordon med sina egna händer.
Klippa gräs ich lyfta höbalar.
Fan man skulle ju näsyan bli lika vältränad som en äkta bonde 😅


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av MiffedStingray0:

Det GÅRD bra nu. haha XD

Så jävla träigt, kom också för att visa min uppskattning.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

KOolt.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Aa, kan väl erkänna jag här då....
Har spelat FS22 mer än BF2042.

Den du.

Medlem
Skrivet av MiffedStingray0:

Det GÅRD bra nu. haha XD

Kunde du inte KOmma på något bättre?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Kunde du inte KOmma på något bättre?

Många grisiga kommentarer just nu!

Medlem
Skrivet av Fluffo:

Många grisiga kommentarer just nu!

Ja vi Skördar nog inga mer framgångar här Får man väll säga.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Redaktör

Var det för rågat med en sån ordvits i ingressen.? Eller kornstigt? Jag vetente. Hur vill ni havre?


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Var det för rågat med en sån ordvits i ingressen.? Eller kornstigt? Jag vetente. Hur vill ni havre?

Här harvar vi på, märker jag. Känns som att det är en låg trösk-el på skämten.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Ja vi får fylla Ladorna med bättre vitsar till nästa Säsong


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Tycker det hela är lite som att vi griper efter ett halmstrå.

Frilansare

Gud vad ni vitsar illa, höhö!

Medlem

För. I. Helvete.

On topic. Jag VILL gilla det här spelet, men finner det lite lätt sömninducerande. Antar det är roligare i MP med discord igång etc. Hur är det med kontroll jämfört med att köra på PC (nu menar jag inte med en halv traktor stående vid datorn)?


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Har inte spelat FS22 med kontroll (xbox 360 version). Men jag gillade verkligen inte hur det var i FS19, men det kan vara för att jag är så extremt van vid mus och tangentbord. Då FS19 och FS22 är ganska extremt lika varandra så antar jag att det är liknande.

Man kan säkert binda om sina knappar, men det var drygt med att trycka på 2-3 knappar samtidigt för att göra saker som tar en knapp med tangentbord.

Tyckte även det var svårare att hålla traktorn rakt, att snabbt bara "tappa" på en tangent ger en otroligt liten putt i rätt riktning, det funkade inte i närheten lika bra för mig med kontroller, så jag zick-zackade mig fram istället för att köra rakt.

1
Skriv svar