Halo Infinites bombastiska lanseringstrailer är här

Robot
Halo Infinites bombastiska lanseringstrailer är här
Medlem

Fan va peppad jag blev av den där! ska bli sjukt kul!


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

It's not a lake, it's an ocean

En vecka kvar. Sedan blir det åka av.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Dex
Medlem

Hmm av någon konstig anledning tappad jag lite hype för singleplayer delen av denna trailern. Multiplayer har jag kört och det är super kul och såg fram emot att testa singleplayer, men vet inte vad det var men detta såg inte speciellt intressant ut.

Kan vara för att jag inte har spelat Halo singleplayer sen 2:an tror jag det var så jag kanske missat för mycket när man inte spelat dom senaste?
Hur funkar det med storyn i Infinite? Kan man bara hoppa in och lira eller missar man för mycket om man inte har spelat dom senaste? Har dom sagt något om det?

Medlem

Sjukt taggad. Perfekt nu när kylan är här.

Jag har inte kört igenom Halo 5 än. Får bli att beta av den fort.

Medlem

Såg grymt ut!

Skribent
Skrivet av Dex:

Hmm av någon konstig anledning tappad jag lite hype för singleplayer delen av denna trailern. Multiplayer har jag kört och det är super kul och såg fram emot att testa singleplayer, men vet inte vad det var men detta såg inte speciellt intressant ut.

Kan vara för att jag inte har spelat Halo singleplayer sen 2:an tror jag det var så jag kanske missat för mycket när man inte spelat dom senaste?
Hur funkar det med storyn i Infinite? Kan man bara hoppa in och lira eller missar man för mycket om man inte har spelat dom senaste? Har dom sagt något om det?

Kolla igenom ett par "Halo Infinite - the story so far"-videor på Youtube så är du good to go. Har man en grundläggande uppfattning om handlingen hittills lär det göra mycket för att göra spelet bättre.

Medlem

Förladdat både på pc och xboxen, blir spännande det här


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Någon som har en susning om man kommer njuta fullt ut av detta om man inte spelat något halo tidigare? Tänker mest på allt man missat storymässigt?
Spelade Gears 5 som första gears och hade kul med det som exempel.


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Kolla igenom ett par "Halo Infinite - the story so far"-videor på Youtube så är du good to go. Har man en grundläggande uppfattning om handlingen hittills lär det göra mycket för att göra spelet bättre.

Bra tips. Ska titta ikapp. Har bara testat ODST en snabbis men tyckte det var riktigt segt. Gillar HIs MP-del.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Infinite släpps ju inte förrän till sommaren !?
(Halo utan coop är inte ett Halo.)

Skönt att betaversionen iallafall blir fullt buggtestad tills det är dags för coop. Dock synd på alla spoilers som kommer dyka upp över allt.

Medlem

Det känns som att det blir MP delen som blir det som lockar mest här, typ en 7:a för singleplayer och en 9:a för mutilplayer(om man gillar tidigare Halo) skulle jag tro typ.

Men eftersom att det blir gratis till Gamepass så borde väl alla som ens har lite sug testa i alla fall.
Det är lite synd nu bara att Halo som är optimerat för Series kommer ligga ganska många år framåt i tiden.

Dex
Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Kolla igenom ett par "Halo Infinite - the story so far"-videor på Youtube så är du good to go. Har man en grundläggande uppfattning om handlingen hittills lär det göra mycket för att göra spelet bättre.

Ja är nog bäst att kolla några sådana filmer. Får man förhoppningsvis igång lite hype också!

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Bra tips. Ska titta ikapp. Har bara testat ODST en snabbis men tyckte det var riktigt segt. Gillar HIs MP-del.

Halo ODST är enligt mig det tråkigaste Halospelet och inte riktigt likt de andra. Så kanske värt att testa andra Halospel också.

Medlem

Har testat multiplayern kändes roligt och över förväntningarna. Men det är kampanjen jag har väntat på och den här trailern gav mig rysningar! Hype 1000%🔥 Vet att det kommer till Gamepass men är det så bra som jag hoppas köper jag kalaset 💸

Medlem
Skrivet av Rhymst:

Har testat multiplayern kändes roligt och över förväntningarna. Men det är kampanjen jag har väntat på och den här trailern gav mig rysningar! Hype 1000%🔥 Vet att det kommer till Gamepass men är det så bra som jag hoppas köper jag kalaset 💸

Samma här, och kan bara hålla med. Gillar vanligtvis inte den här typen av multiplayer, föredrar PUBG eller stora maffiga slagfält av Battlefield-typ, men jäklar vilken skön känsla de har fått till här. Flyter på riktigt bra (Series X), kontrollen känns snortight samt härlig vapenkänsla och kanon(ha!)ljud.

Hoppas på nu på en riktigt bra kampanj! Försiktigt optimistisk.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

1
Skriv svar