Quiz – Vad kan du om Halo?

Medlem

signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem
Medlem

signatur

I drank what?

Avstängd
Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem
Medlem

10/10 easy 😉

Medlem

Oh well.

Gnällkuk

Hyggligt gissat ändå med tanke på att jag aldrig spelat ett enda Halo-spel


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Tryckte fel på en men jag har alltid sett reach som en del i kärnsamlingen. Det har ju inte master chief om man går efter det förstås.

Taggad som satan iaf inför nästa vecka!

Medlem

Någon som testat hur Halo spelen funkar i co-op med Gamepass på PC? Blev lite sugen att spela igenom dom igen för jag har inte gjort det sen 360 tiden.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Fick 9/10

Jävla master chief edition

Medlem

signatur

"There will be another time"

Ambassadör
Xbox


signatur

Jump in.

Medlem

Helt ok med tanke på att jag knappt spelat Halo förutom det första.

Farornas Konung

Fan va nära ändå.. Sket sig på sista frågan!

Moderator | Testpilot

Kan inte mycket om Halo så är nöjd.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

It's not a lake, it's an ocean

8/10

Har kommit ifrån Halo lite de senaste åren, men är sjukt peppad på Infinite. Känns som att det är en revansch på gång.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Jamen det här är jag nöjd med. Misslyckades med frågan om kritiken vid släppet av samlingsutgåvan, för då var jag aldrig intresserad av Halo och hade ingen koll. Har spelat igenom alla spelen nu senaste året faktiskt. Infinites multiplayer är riktigt roligt!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Inte nöjd. Men det märks att jag mest spelat genom spelen nyligen, inte direkt hängt med på saker runt om.


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

signatur

Everyday I worry all day

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Efter 20 sorger och 8 bedrövelser är Halo Infinite (nästan) här.

Eftersom jag inte vet hur man taggar något med ett mellanslag i sitt användarnamn (Fredrik Eriksson) så får jag väl citera roboten.

Jag räknar ju med att det kommer en lista på dessa 20 sorger och 8 bedrövelser, känns som att jag missat några


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem
Skrivet av smuts:

Mitt resultat: 9/10.

Jamen det här är jag nöjd med. Misslyckades med frågan om kritiken vid släppet av samlingsutgåvan, för då var jag aldrig intresserad av Halo och hade ingen koll. Har spelat igenom alla spelen nu senaste året faktiskt. Infinites multiplayer är riktigt roligt!

jag failade också på den frågan 😅


signatur

Everyday I worry all day

Medlem
Medlem

Nooooo, unacceptable! Slant på Halo 4 plattform frågan och Master Chief Collection frågan. Woe is me!

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Mitt resultat: 8/10.

Nooooo, unacceptable! Slant på Halo 4 plattform frågan och Master Chief Collection frågan. Woe is me!

FZ-communityn gillar dig ändå!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Medlem

Njäe, jag har aldrig gillat Halo.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Skriv svar