VR-uppföljaren Moss: Book 2 släpps i vår

Robot
VR-uppföljaren Moss: Book 2 släpps i vår

Axla återigen rollen som musen Quill och hennes gigantiska följeslagare.

#Moss-book-2, #Polyarc


Hype! Moss var ett fantastiskt litet spel och jag har längtat efter en uppföljare.

Medlem

Moss var en riktig överaskning till bra spel.
Jag såg förbi spelet länge pga den lilla musen men vilken tur att man lät sig övertalas och provade.
Ser fram emot Book 2.

Den här typen av spel fungerar väldigt bra i VR och ger en väldig inlevelse, speciellt eftersom man både styr den lilla musen men även kan integrera med den och världen.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skribent
Skrivet av Molotov:

Moss var en riktig överaskning till bra spel.
Jag såg förbi spelet länge pga den lilla musen men vilken tur att man lät sig övertalas och provade.
Ser fram emot Book 2.

Den här typen av spel fungerar väldigt bra i VR och ger en väldig inlevelse, speciellt eftersom man både styr den lilla musen men även kan integrera med den och världen.

Det var precis likadant för mig. Avfärdade det som lite barnsligt och "enkelt", men jäklar vilken upplevelse det var. Och grymt bra för nybörjare inom VR eftersom det inte finns några kamerarörelser.

Medlem

Så kanske ska sluta avfärda det som ett barnspel och faktiskt ge det en chans då?


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Skrivet av Verdurakh:

Så kanske ska sluta avfärda det som ett barnspel och faktiskt ge det en chans då?

Absolut. Det fungerar kanske för modiga barn (läskig orm) men den passar nog bäst för vuxna.

Skribent
Skrivet av Verdurakh:

Så kanske ska sluta avfärda det som ett barnspel och faktiskt ge det en chans då?

Helt klart. Det är visserligen ett rätt gulligt spel, men vuxna har definitivt mycket att hämta.

Medlem

Release titel för psvr2?
Eller blir psvr2 till hösten.
Kanske får vi reda på något under Game awards.

Medlem
Skrivet av Neverwild:

Release titel för psvr2?
Eller blir psvr2 till hösten.
Kanske får vi reda på något under Game awards.

Ryktet har gått länge att det ska avslöjas nått om nästa VR från Sony i December, så det är väll då eller om sony kommer med nå eget.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar