Medlem
UFC99

Är lite galen så har bokat biljetter till denna gala är det någon annan som ska eller kommer göra likandant?

www.ufc.com

isåfall kan man ju kanske ses där nere på en öl eller 2


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Är riktigt sugen men tyvärr så måste man väl jobba

Kan säga till om planerna ändras

Medlem

Skulle vilja det, men avskyr såna där tillställningar tack vare att dom drar åt sig så mycket kriminella element.

Inaktiv

Så UFC håller på att ta över Europa. Hade det vart i London hade jag åkt. Jag å frugan har länge funderat på att åka på en gala där men det blir aldrig av >(.
98 ser dock mycket mer intressant ut. Machida vs Evans har jag längtat efter länge, Hughs mot Serra lika så men för andra anledningar. Nover kommer också bli kul att se hur det går för.

Hoppas du får en rolig upplevelse där iaf. Har du vart på andra galor?@Notumforce


signatur

If its not Sasori, its just not right
Bli min pupil: http://sasorisp.mybrute.com

Medlem

ufc99 är mest intressant för att jag är stort fan av wanderlei silva och han är värd att se oavsett vinst eller förlust.

sasori:bara k1 i sverige o nåra mini events på fryshuset typ
Hade tänkt åka till ufc i england förra gången dom var där men blev inte av.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Silva är inte den han en gång var :(. Men jag har ändå svårt att bedömma den här fighten. Gissar dock på att Franklin plockar hem vinsten. Underhållande blir det definitivt i alla fall


signatur

If its not Sasori, its just not right
Bli min pupil: http://sasorisp.mybrute.com

Medlem

självklart tyvärr men är man fan så gäller det vinst eller förlust.

Tyvärr så är han för intresserad på gott o ont av att underhålla.

överhuvudtaget kul o se ufc live totalt anti o se det i usa , amerikanska publiken skulle få mig att gå berserk.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Kul, har inte ens tänkt på att det går i relativ närhet ibland... Kan du redosvisa dina kostnader för detta så jag snabbt kan bilda mig en uppfattning kring om jag har råd?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Jo den amerikanska publiken är fruktansvärd. I Canada visas en helt annan respekt (om inte fighten blir löjligt tråkig som Silvas senaste).
Castrofiber, bara å kolla ufc's hemsida å sen resan dit. Har för mig att flyg till Tyskland är riktigt billigt.


signatur

If its not Sasori, its just not right
Bli min pupil: http://sasorisp.mybrute.com

Medlem

Passar på att köra lite "reklam i rutan"

SM i kickboxning kommer vara den 23 maj här i Jönköping (Idrottshuset, A-hallen)

Tävlingformerna som gäller är:
■ Light contact
■ Full contact
■ Full contact low kick

kl 10,15 Matchstart kvalmatcher
ca kl. 15,00 Finaler light contact
ca kl. 17,00 Finaler full contact & full contact low kick

Inträde 100kr

Läs mer om kickboxning:
http://www.swedenkickboxing.se/


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Skulle vilja det, men avskyr såna där tillställningar tack vare att dom drar åt sig så mycket kriminella element.

det är mindre bråk i en kampsports gala än vad det är i ett derby, och det är mer synligt kriminalitet i en fotbollsmatch än i ett kampsports gala om man tar sig en titt på alla hulliganer och fjortis grabbar som gör diverse saker på läktarna.
hulliganer som drar i sig vissa preparat för att våga leka allan ballan inför en match tillexempel

verkar som du lite fördomar mot kampsport kanske?

jag skulle gärna vilja vara där vid ufc 99
tyvär blir det inte så, men kommer garranterat att dra till en UFC gala någon gång inom snar framtid

Medlem

^- Har varit besökare på kampsportsgalorna runt om i sverige blandannat stockholm och norrköping, och följde K1 & pride långt innan det vart så populärt som det är idag. Gillar inte bara den tunga kriminalitet som drar sig till dessa tillställningarm och då syftar jag inte på samma sort av kids som spelar allan under fotbollsmatcher.

Medlem

sugen som fan att åka dit men är knuten till jobbet

nångång ska man se en UFC gala irl

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Kul, har inte ens tänkt på att det går i relativ närhet ibland... Kan du redosvisa dina kostnader för detta så jag snabbt kan bilda mig en uppfattning kring om jag har råd?

har inte jagat billigaste priset men ca 3500-4100 för resa och hotell och i mitt fall så är det då fredag till söndag .
Hitta inget direkt flyg som gick på lördagen det hade varit bäst.

UFC Biljetten låg på 117,90 euro ink moms samt expedit avgift eller vad dom kallade det. var sittplats och inte billigaste platsen men inte heller dyraste, finns platsre för 68 euro ex moms och annan avgift.

Går säkert att jaga billigare
inte bestämt mig om jag ska pröjsa resan o det vid löning eller om jag ska splitta upp det , troligtvis hotellet först så man inte råkar ut för att det är slut på rum eller dyl.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Notumforce jag vill inte höra dig bua i publiken ok? oavsett om matchen är som Silva vs Leites

Medlem

hehe , ok om jag läser en bok?


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar