Om nya Battlefield-"universumet", CP2077-uppdateringar, Game Jam-efterspel, cinematics i spel mm!

Robot
Om nya Battlefield-"universumet", CP2077-uppdateringar, Game Jam-efterspel, cinematics i spel mm!

Näst sista avsnittet för säsongen, missa inte det.

#fragzone-fredag, #bildtext


Medlem

Spännande att se mer från game jamet

Redaktör

#bildtext
"Det mobila 'Koreanska FertilitetsCentret' blev blev inte den dörröppnare mot väst som Kim hade hoppats."


signatur
Medlem

Jag såg South Park: Post Covid häromdagen, så jag bara lämnar den här...

Medlem

#bildtext
****Censurerad****

Skribent

#bildtext

Nordkoreas försök att smygbomba sina fiender landvägen grusades av en illa vald hashtag.

Medlem

NordKoeras nya kyckling service - levereras med raketfart

Medlem

#bildtext
World peace delivery service, from Pyongyang with love.
We deliver peace on wheels.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

För att fira 25års jubileet för KFC NordKorea hade Colonel Sanders beställt en "Extra Large Wings Bucket".


signatur

i7-7800X|Asus Prime X-299|32Gb DDR4|2060FE
Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|Gigabyte 1660 OC
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense 2.5 VM|4 Windows VM|Windows 7 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS3|PS4 |PS5 |Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X

Umi
Medlem

Timestamps plox...

Moderator | Testpilot
Skrivet av Umi:

Timestamps plox...

Vi vill gärna fixa det. Problemet är att det kräver tid som många av oss inte riktigt har. Då det är en livestream och inte ett förinspelat klipp så måste någon i efterhand titta på programmet och markera ut dessa timestamps. Ingen som är sugen på att göra det en Fredag eller över helgen.

Jag gjorde det som test två gånger och det gick relativt fort om man spelade upp videon i snabbare hastighet, typ 1.5x eller 2. Problemet är att det ändå tar 30+ minuter att fixa.

Men vi jobbar på en lösning! Givetvis förstår vi varför folk vill ha det


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

#bildtext
Kimmy's Foodtruck Catering slog ned som en bomb, men pga felstavningen av #sendnuggets fick de rött ljus i kurva 10 och ingen lösning syntes i horizonten

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Vi vill gärna fixa det. Problemet är att det kräver tid som många av oss inte riktigt har.

Hade inte en lösning varit om man bara helt enkelt hade en klocka som gick och varje gång man bytte samtalsämne (i alla fall de viktigare sådana) så tryckte man på typ "varv" eller liknande som då satte tiden. Sedan kan man snabbt gå igenom alla tidsstämplar och sätta rubrik. Den infon kan ni sedan lägga i beskrivningen av videon, men behöver inte lägga in dom som sökbara i YT eller vad det nu heter. En simpel lista med tidsstämplar räcker.

// edit

Det kanske blir dumt om dom som är i streamen själva skall sätta klockan, men kanske någon moderator som kollar kan skriva ned tiderna. Det behöver som sagt inte vara varken exakt eller fancy.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

#bildtext

Den är liten, den är röd.
Den är min, mitt levebröd.

Är jag inte först, och störst.
Släcks min törst, och röst.

Som ett litet klot, utan sot.
Är inte het, vad vi vet.

Alltid etta, med rätta.
Segern kommen, varje gången.

Huru segern voro, eller medelst vad.
Talte inget, och ingen frågade.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Kul att ni gillade bildtexten. Men istället för att skicka priset till mig kan ni väl lägga upp den som auktion till förmån för Barncancerfonden när den drar igång sedan i samband med ÅS? @Joakim Bennet


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Frilansare
Skrivet av conthox:

Kul att ni gillade bildtexten. Men istället för att skicka priset till mig kan ni väl lägga upp den som auktion till förmån för Barncancerfonden när den drar igång sedan i samband med ÅS? @Joakim Bennet

Bra idé! du är en klok man, vi försöker rodda det.

1
Skriv svar