Medlem
Vad lirar ni?

Den här helgen varvar jag Ace Combat med Dark Souls 1. Det kan möjligen bli lite Raft ifall polaren vaknar till liv.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Skribent

Idag ska jag ta en svängom med den nysläppta andra halvan av Teardowns kampanj. Miljöerna och de nya robotarna ser riktigt fräsiga ut, så det ska bli riktigt kul att se vad Dennis & Co har hittat på.

Jag köpte In Death Unchained för några veckor sen, baserat på Molotovs recension. Inte hunnit spela så jättemycket, men ska nog fortsätta med det spelet. Så jag ska springa runt i skärselden och skjuta munkar med pilbåge.

Medlem

Köpte Yakuza: Like a Dragon under black week och har blivit helt uppslukad av storyn i det så blir att fortsätta på det i helgen. Mitt första Yakuza-spel så blev positivt överraskad av det.

Medlem

Risk of Rain 2 samt Forza Horizon 5

Medlem

Springer/rider omkring och njuter av naturen i Kingdome Come Deliverance.

Medlem

Skaffade psychonauts 1 och spelar igenom så jag kan spela 2an sen som fått så bra betyg

Medlem

Fortfarande Stellaris.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Assassin’s Creed: Odyssey. Är överväldigad över hur mycket som finns att göra i det här spelet och positivt överraskad överlag. Trevlig spelvärld och underhållande gsmeplay

Medlem

Funderar på att sätta mig in i liret Squad. Det har suttit i min backlog ett tag nu och BF 2042 verkar ju inte allt för lovande. Ni som spelat/spelar det. Vad tycker ni om spelet?

https://store.steampowered.com/app/393380/Squad/

Medlem
Skrivet av johanAndersson:

Jag köpte In Death Unchained för några veckor sen, baserat på Molotovs recension. Inte hunnit spela så jättemycket, men ska nog fortsätta med det spelet. Så jag ska springa runt i skärselden och skjuta munkar med pilbåge.

Riktigt bra spel, jag har plöjt ner flertalet timmar i det spelet å båda spellägena, riktigt kul spel. Nu spelar jag inte det spelet lika mycket men ett tag var det intensivt spelande. Spelade helst med pilbåge och man kände verkligen att man blev bättre och bättre på att sätta headshots på långa avstånd

Det kom ju nyligen en ny uppdatering som la till en fjärde värld, jag har ännu inte hunnit testa.

OnT: i helgen kommer jag nog spela mest Farming Simulator 22 om jag överhuvudtaget kommer hinna spela något alls.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Knalle:

Assassin’s Creed: Odyssey. Är överväldigad över hur mycket som finns att göra i det här spelet och positivt överraskad överlag. Trevlig spelvärld och underhållande gsmeplay

Odyssey är fan roligt 👍🏽 Och fina miljöer. Haven ser så snygga ut. Och man kan dyka djupt 😋
Tycker att Odyssey är bättre än Valhalla.

Medlem

Jag får fortsätta med min Tales of Arise. Se om jag någonsin lyckas varva spelet😂

Medlem
Skrivet av Dajvan:

Funderar på att sätta mig in i liret Squad. Det har suttit i min backlog ett tag nu och BF 2042 verkar ju inte allt för lovande. Ni som spelat/spelar det. Vad tycker ni om spelet?

https://store.steampowered.com/app/393380/Squad/

Det är ett par år sedan jag spelade men hittar man en grupp som fungerar, och faktiskt lyssnar på vad som sägs och planeras, så är spelet helt underbart.
Jag slutade främst för att spelet är rätt tidskrävande men också för att de jag lirade med drog vidare till andra spel och jag orkade inte söka upp ett nytt gäng att lira med.

Men om du är peppad på långa intensiva matcher med stor inlevelse och samarbete så finns det nog inget bättre spel.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Fire Emblem: Three Houses dominerar för tillfället. Mitt första i serien. Har väl kört 50 timmar hittills. Riktigt kul! Kommer definitivt att köpa extramaterialet när jag är klar med grundspelet.

Medlem

Börjat med resident evil 7 och 2. Är småsugen på Odyssey också.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Kena: Bridge of Spirits
Grand Theft Auto: Vice City

Medlem

Guardians of the Galaxy. Överraskande bra spel

Medlem

Pendlar mellan Swtor och FFXIV. Får ge propps till Square för deras sätt att hantera belastningen på deras servrar just nu med tanke på lanseringen av Endwalker. Står i kö nu på 300. Började på +1000, kanske väntat i 20 minuter. Riktigt bra jobbat!

Skribent
Skrivet av Morti:

Skaffade psychonauts 1 och spelar igenom så jag kan spela 2an sen som fått så bra betyg

Det låter sjukt najs. Tvåan var helt klart en av spelårets höjdpunkter för min del.

Medlem

Jag sitter med Farming Simulator 22.

Har precis köpt Pathfinder Wrath of the Righteous, så det kommer bli någon session med det i helgen också.

Medlem

Solasta - Crown of the Magister, riktigt kul faktiskt

Medlem

Har kommit in i Dark Souls 3 till slut, så den kommande veckan/veckorna blir det nog mest det.

Lirar Odyssey emellanåt med, men när man swappar mellan det och Dark Souls 3 tycker man det är ett barnspel..

Medlem
Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Det låter sjukt najs. Tvåan var helt klart en av spelårets höjdpunkter för min del.

Jag har hört många nämna Psychonauts. Idag var första gången jag kolla upp det. Det ser riktigt kul ut! Nu ligger det på wishlistan.

https://store.steampowered.com/app/3830/Psychonauts/
https://store.steampowered.com/app/607080/Psychonauts_2/


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Gloomhaven, Sunless Skies och Dungeons and Dragons 5e.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av scaryfoot:

Kena: Bridge of Spirits
Grand Theft Auto: Vice City

19 år sen jag först spelade Vice City, och jag har fortfarande roligare med detta spelet, än många nyare

Medlem

Håller på med min årliga genomspelning av Warcraft 3. En decembertradition jag hållt på med flera år nu, väldigt mysigt! Är mitt i NE-kampanjen i RoC, så strax är det dags för TFT


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Halo Infinite...

Medlem
Skrivet av 4liv3:

Håller på med min årliga genomspelning av Warcraft 3. En decembertradition jag hållt på med flera år nu, väldigt mysigt! Är mitt i NE-kampanjen i RoC, så strax är det dags för TFT

Mysig tradition!

Skrivet av Gaara:

Halo Infinite...

Är det bra?


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

12
Skriv svar