Se en artig Henry Cavill förklara att Warhammer inte är World of Warcraft

Robot
Se en artig Henry Cavill förklara att Warhammer inte är World of Warcraft

Graham Norton får en uppläxning.

#henry-cavill


Gnällkuk

1:12 ungefär, yup. han gillar spel :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Det är härligt att höra någon inte skämmas på tv när någon försöker köra med "toys" som en pik och bara svarar "it's great fun." :3 <3


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Kommer osökt tänka på Penny Arcades klassiker
Skrivet av anon_326114:

Hädelse att kalla Warhammer för WoW!!!

Inquisition är nog efter Graham nu..

Den här är en blast from the past

Förövrigt är det roligt att kunna känna igen sig själv i Cavill. Han är precis som mig! Förutom att jag spelar Sisters of Battle och han Custodes.
Och att han är sjukt vältränad. Och rik. Och stilig. Och belevad. Men annars så! One of us! One of us!

Medlem

Warhammer <3

Blev lite irriterade på hosten, vad då leksaker!. Det här är på fullaste allvar.

Medlem
Skrivet av anon_326114:

Hädelse att kalla Warhammer för WoW!!!

Inquisition är nog efter Graham nu..

Exterminatus!!


signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

Medlem
Skrivet av tr1stam:

Exterminatus!!


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Warcraft är ju både teoretiskt och praktiskt taget en kopia av Warhammer. Visserligen säger väl folk bara fel för att dom inte har någon koll över huvud taget, men ändå.

Skribent

Cavill höll ju på att missa rollen som Superman för att han raidade i WoW när de ringde och han dissade telefonen. XD


signatur

"Writer and Fighter"

Moderator | Testpilot
Skrivet av Johan Lorentzon:

Cavill höll ju på att missa rollen som Superman för att han raidade i WoW när de ringde och han dissade telefonen. XD

Ja det är galet roligt!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av m4gnify:

Warcraft är ju både teoretiskt och praktiskt taget en kopia av Warhammer. Visserligen säger väl folk bara fel för att dom inte har någon koll över huvud taget, men ändå.

Lika så Stacraft :). Båda spelen började som warhammer spel men games workshop var inte intresserade och då sadlade blizzard om och gjorda egna spel istället. Finns en anledning till att StarCraft är väldigt likt, spacemarines, att huvudgruppen terrans är blåa (ultramarines), zerg (tyranids)

Geeks Gaming
Skrivet av anon_326114:

Hädelse att kalla Warhammer för WoW!!!

Inquisition är nog efter Graham nu..

1
Skriv svar