Så kommer vi att överlista fienderna i Horizon Forbidden West

Robot
Så kommer vi att överlista fienderna i Horizon Forbidden West

Playstation bjuder på massor av klipp från dinosauriejakten.

#Guerrilla-games, #Horizon-forbidden-west, #nyhetstips


Jäklar vad mysig skog😍

Dex
Medlem

Ser så grymt härligt ut! Ska bli väldigt kul att spela! Men sjutton vad Februari kommer bli en bra spelmånad (hype mässigt i alla fall) med detta, Dying Light 2 och Elden Ring!! Hur sjutton ska man få tid att spela alla dessa spel??

Medlem

Vilken grafik! Spelet ser fantastiskt ut, och jag älskade ettan. Men jag har ingen PS5, ingen TV som gör PS5 rättvisa och jag vill inte spela det på PS4. Så jag får avvakta tills jag skaffat både ny TV och en PS5.

Jäklar, skogen ser riktigt sjyst ut. Väldigt levande!

Medlem

Otroligt. Det ser ta mig tusan ännu bättre ut nu än när de visade upp state of play demot.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Har inte spelat ettan men undra om man helatiden måste smyga och hålla på inte min favorit i spel och undra hur svårighetsgraden är frustrerande att spela spel som man helatiden dör i

Medlem

Ser ju väldigt bra ut för att vara ett spel som även släpps på PS4. Ska bli intressant att se jämförelser mellan versionerna.

Skrivet av Vampir:

Har inte spelat ettan men undra om man helatiden måste smyga och hålla på inte min favorit i spel och undra hur svårighetsgraden är frustrerande att spela spel som man helatiden dör i

Spelar man på lättaste svårighetsgraden så behöver man nog inte vara så strategisk skulle jag gissa. Första spelet var inte speciellt svårt, men det fanns vissa utmaningar där man behövde smyga.

Medlem

Samma strand igen ?? När ska vi få se nya miljöer .

Medlem
Skrivet av limonass:

Samma strand igen ?? När ska vi få se nya miljöer .

När du spelar spelet.
Varför vill man se allt spelet erbjuder?
Jag vill hellre upptäcka saker själv istället.

Medlem
Skrivet av Neverwild:

När du spelar spelet.
Varför vill man se allt spelet erbjuder?
Jag vill hellre upptäcka saker själv istället.

Håller med men scrollar man ner lite på bloggen där så har man liten kort video när Aloy tar itu med några spanare i vad som ser ut som en skog och satan i gatan vad snyggt detaljerad o levande den där skogen ser ut haha.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar