FZ 25 år – De pratigaste medlemmarna

Robot
FZ 25 år – De pratigaste medlemmarna

Vissa är lurkers, andra skriver tiotusentals inlägg.

#fz-25-år


Medlem

Har jag tjôtat så mycket?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Haha hade ingen aning att jag skulle ligga så högt på en sådan "topplista", och då vet jag att jag hade ett längre avbrott en tid då jag inte bidrog med nått till forumet.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Megadelux
Skrivet av conthox:

Har jag tjôtat så mycket?

Haha uppenbarligen.

Inaktiv

Kul att se att min visningsbild var med på den stora bilden även att jag inte var bland de som skrivit flest inlägg

Medlem
Skrivet av anon_326145:

Kul att se att min visningsbild var med på den stora bilden även att jag inte var bland de som skrivit flest inlägg

Min också 🤷‍♂️

Moderator | Testpilot

Spännande att man spenderat tillbringat så mycket tid på sajten. Fler år kommer det att bli!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Hur långt tillbaka går statistiken?

Jag vill minnas att jag hade ett annat konto från sådär 1997 och framåt men att man vid något systembyte eller flytt var tvungen att skapa ett nytt konto (vilket jag nog inte gjorde på 1-2 år).

Redaktör
Skrivet av conthox:

Har jag tjôtat så mycket?

Jag gled om dig typ i dag! Jag fick en databasdump för nån vecka sen, där ligger du före (10 040 mot 9 969). Men tydligen har jag haft mundiarré på sistone.


signatur
Redaktör
Skrivet av Margy:

Hur långt tillbaka går statistiken?

Jag vill minnas att jag hade ett annat konto från sådär 1997 och framåt men att man vid något systembyte eller flytt var tvungen att skapa ett nytt konto (vilket jag nog inte gjorde på 1-2 år).

Nicken och användarnas id-nummer är från hösten 2001, gjordes en större flytt då. Jag tror att inläggsäknaren hängde med då också, men om den stämmer i dag kan jag inte svara på (har gjorts flera större systembyten genom åren). Jag blev medlem kring 1998-1999, men kontot är som du ser reggat 2001.


signatur
Medlem

2375, inte i närheten av top 20, lagom helt enkelt.

NuZ
Testpilot

Bara strax över 3000 inlägg så toppliste tjötig är man inte


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
FM-guru
F.d. Sisyr

5800 inlägg här, så relativt nära ändå!

Medlem

4090 inlägg, får tjöta mer helt enkelt!
Men sen hade jag ett annat konto medans detta var permbannat, så vettefan hur många inlägg jag egentligen gjort.


signatur

I drank what?

Medlem

Jasså jag finns kvar så högt änndå


signatur

R.I.P The_maxx

Redaktör
Skrivet av IceMan:

Jasså jag finns kvar så högt änndå

<3 Trodde nästan vi hade förlorat dig på Östgötaslätten.


signatur
Medlem
Skrivet av anon_326145:

Kul att se att min visningsbild var med på den stora bilden även att jag inte var bland de som skrivit flest inlägg

Skrivet av ubn87:

Min också 🤷‍♂️

Me three (155 inlägg över tre år) Kul hur som!


signatur

"I enjoy the sight of humans on their knees"

Medlem

Grattis!


signatur

Meep!

Medlem

Grattis tjötskallar!


signatur

K9
:.:

Medlem

Det däe McBolan kommer man ihåg.
Nån som vet vad som häbde med honom?

The_maxx står vila i frid. Har han gått bort?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Gregerory:

Calle vem?

Haha... redan bortglömd... stackarn...

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Jag gled om dig typ i dag! Jag fick en databasdump för nån vecka sen, där ligger du före (10 040 mot 9 969). Men tydligen har jag haft mundiarré på sistone.

Att jag har varit utan dator i en och en halv vecka har nog "hjälpt" också. Orka skriva på surfplatta/telefon...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Molotov:

The_maxx står vila i frid. Har han gått bort?

https://www.fz.se/forum/trad/20630-vad-har-hant-med-the_maxx


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Redaktör
Skrivet av Molotov:

Det däe McBolan kommer man ihåg.
Nån som vet vad som häbde med honom?

The_maxx står vila i frid. Har han gått bort?

MacBolan gick bort i cancer, enligt egen och vapendragaren Larsas utsago. Som det mesta i den kretsen var det lite oklart vad som var sant och inte. Men det var många dramatiska berättelser innan han/de försvann från forumet. Jag minns en utdragen berättelse om hur han satt i fängelse, smugglade mobiltelefoner i... ja, det var drama.

The_maxx har gått bort. Han är saknad.


signatur
Medlem

Hehehe, vad roligt. Jag hittade mitt lilla clown huvud längst nere till höger i bilden.

Tack för en grym gemenskap till alla trevliga o vänliga medlemmar och stort tack till FZ för ett grymt jobb som Sveriges tyngsta sajt.

Är inne massor av gånger varje dag. Följer ju branschen slaviskt och då är FZ rätt plats i etern.
Brukar även använda "1Up" funktionen mycket då det skrivs många välskrivna o intressanta inlägg här som bör lyftas fram positivt.
____________________________________________________________________________
Snart 3000 inlägg sedan jag anmälde mig på forumet så sent som 2016. Har följt FZ sedan slutet av 90-talet annars när man var liten grabb men anmälde mig väldigt sent till festen som sagt.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

1940 inlägg med detta inräknat. Tyst och timid tydligen.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Mycket snack och lite verkstad alltså.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Oj. Jag ber om ursäkt till alla berörda Och då har jag ändå raderat vissa trådar och blogginlägg som inte har varit speciellt bra.

Tack FZ för att ni finns! <3


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Jag gled om dig typ i dag! Jag fick en databasdump för nån vecka sen, där ligger du före (10 040 mot 9 969). Men tydligen har jag haft mundiarré på sistone.

Snart är du om mig med!

15-årsjubileum för mig nästa år också!

12
Skriv svar