FZ 25 år - Vi trixar med Grim Fandango och minns spelåren som gått - med gamla och nya medarbetare

Robot
FZ 25 år - Vi trixar med Grim Fandango och minns spelåren som gått - med gamla och nya medarbetare

Häng med oss när vi minns höjdpunkter från ett kvarts sekel.

#fz-25-år, #grim-fandango


Medlem

Jag gillar verkligen dessa tillbakablickar till den tidiga spelåldern.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Bästa serien 2021!😁
Slår Arcane till och med!

Medlem
Skrivet av Roy Batty:

Jag gillar verkligen dessa tillbakablickar till den tidiga spelåldern.

Håller med! Båda spelen som har spelats är spel som jag har väldigt starka nostalgikänslor kring också. Ska bli kul att se vad mer det bjuds på.

Medlem

hoppas på att total war avhandlas med en episk 1v1-batalj mellan jocke och gurra i empire.

förloraren får hålla sig till warhammer.

Frilansare
Skrivet av Roy Batty:

Jag gillar verkligen dessa tillbakablickar till den tidiga spelåldern.

Älskar uttrycket "spelåldern". Kommer använda det. Äldre, mellan- och yngre spelåldern! Nu måste vi bara definiera dessa åldrar vetenskapligt...

Frilansare
Skrivet av superlim:

hoppas på att total war avhandlas med en episk 1v1-batalj mellan jocke och gurra i empire.

förloraren får hålla sig till warhammer.

Du är något på spåret, men inte riktigt!

Inaktiv

Fan vad nice att ni fick med han från 10 Chambers

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Fan vad nice att ni fick med han från 10 Chambers

Ja, han ja. Vad vare han hette nu igen?


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av anon_119148:

Fan vad nice att ni fick med han från 10 Chambers

Skrivet av Hanzo:

Ja, han ja. Vad vare han hette nu igen?

👀


signatur
Inaktiv
Skrivet av Hanzo:

Ja, han ja. Vad vare han hette nu igen?

Ja du bra fråga. Vet iaf att han gick under nickname Skruven eller liknande och är starkt förknippad med Unreal Tournament tror jag det var...

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Ja du bra fråga. Vet iaf att han gick under nickname Skruven eller liknande och är starkt förknippad med Unreal Tournament tror jag det var...

Ja, så var det ja… Nu klarnar det!

Nä, stackars Calle! Det är kul att se dej i rutan och här på forumet igen! Du kommer alltid ha en särskild plats i våra hjärtan!

Kul att se Gurkan igen med! Två kära återseenden!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Inaktiv
Skrivet av Hanzo:

Ja, så var det ja… Nu klarnar det!

Nä, stackars Calle! Det är kul att se dej i rutan och här på forumet igen! Du kommer alltid ha en särskild plats i våra hjärtan!

Kul att se Gurkan igen med! Två kära återseenden!

Verkligen! Någon nämnd men ingen glömd. Kul att se alla som var med, det blir man glad av

Medlem

Kör ännu till denna dag igenom Grim Fandango minst en gång om året.

Medlem

Vad blir nästa spel ?

Redaktör
Skrivet av Isak19:

Vad blir nästa spel ?

Det avslöjas i kväll, vid18-19-tiden.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hanzo:

Ja, så var det ja… Nu klarnar det!

Nä, stackars Calle! Det är kul att se dej i rutan och här på forumet igen! Du kommer alltid ha en särskild plats i våra hjärtan!

Kul att se Gurkan igen med! Två kära återseenden!

Det var sjukt kul att spela in dessa!


signatur
Medlem
Skrivet av Trallo:

Kör ännu till denna dag igenom Grim Fandango minst en gång om året.

Blir nog närmare vartannat år för mig. Fortfarande ett underbart spel.

1
Skriv svar