Du kan inte spela om kampanjuppdragen i Halo Infinite – om du inte skapar ny sparfil

Robot
Du kan inte spela om kampanjuppdragen i Halo Infinite – om du inte skapar ny sparfil
Medlem
Citat:

Halo Infinite campaign level select will be added to the game at a later date, 343 Industries has told Stevivor, meaning players will be able to replay missions without the need to start the game from scratch.

https://stevivor.com/features/interviews/halo-infinite-campai...

Medlem

Till alla er som alphatestar spelet tills det släpps nästa år.

/två spelare som vägrar köra halo om det inte är i coop.

Medlem

Detta är väl ganska standard? I alla fall i open world-spel.

Skribent

Fler spel som har det på samma vis och det börjadw störa mig när barnen blev gamla nog att starta upp konsolerna själva. Är x antal gånger de kört ingång ett spel på min användare och lyckats göra en "start new game" och raderat min sparfil.

Nu ska de inte vara på min användare, de har egna...men barn. Har i alla fall gjort nu så jag måste skriva in lösen varje gång.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Måste vara jättesvårt 🙈

Edit: Walter tog bort sin kommentar

Om ni vill förinstallera till Windows, så måste ni ladda ned Xbox-appen.

Gå in på Microsoft Store och följ de luddiga anvisningarna.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Om ni vill förinstallera till Windows, så måste ni ladda ned Xbox-appen.

Gå in på Microsoft Store och följ de luddiga anvisningarna.

Det var så krångligt så jag var tvungen ringa mormor så fick hon komma och hjälpa mig med det tekniska!

Medlem
Skrivet av kebbe:

Detta är väl ganska standard? I alla fall i open world-spel.

Må så vara, men det är ju inte standard i Halo-serien då det har funnits Mission Select i tidigare spel. Tror jag iallafall.

Skrivet av Vercadi:

Måste vara jättesvårt 🙈

Edit: Walter tog bort sin kommentar

Ja, jag insåg till slut att jag tittade i fel meny, men dom hade lagt det ganska långt ned såg jag såg det inte direkt, därför tog jag bort den där bittra kommentaren jag hade innan


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av noreason:

Det var så krångligt så jag var tvungen ringa mormor så fick hon komma och hjälpa mig med det tekniska!

Cool mormor, hon får gärna spela med mig och mitt gäng; har hon Xbox också?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Lite spoilervarning tack 😁. Tänkte köra spelet efter jobbet idag ☺️

It's not a lake, it's an ocean

Ingen big deal, tycker jag.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av kebbe:

Detta är väl ganska standard? I alla fall i open world-spel.

Exakt. Men det finns några undantag som bekräftar regeln som RDR och GTA. Men är väl kul att det kommer ifall något uppdrag var extra skoj sen när man klarat ut allt. Eller om det är något man har missat.

Medlem

Jag kanske minns fel förövrigt men har inte assassins Creed haft möjlighet spela om uppdrag sedan black flag iaf? Kanske tidigare än så

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Jag kanske minns fel förövrigt men har inte assassins Creed haft möjlighet spela om uppdrag sedan black flag iaf? Kanske tidigare än så

Jo, nu när du säger det. Tror redan man kunde det med Ezio för att kunna få 100%.

Medlem

De sade i denna stream att möjligheten att gå tillbaka kommer att läggas till senare


signatur

Övning ger träning.

1
Skriv svar