Star Wars: Hunters visar upp gameplay i ny trailer

Robot
Star Wars: Hunters visar upp gameplay i ny trailer

Humoristisk arena shooter i en galax långt, långt borta.

#Star-wars-hunters, #Zynga


Medlem

Ser ändå rätt kul ut. Blir nog att testa på IOS. Så får man se om det är någon "Dzynga" eller inte

Skribent
Skrivet av Lauchen:

Ser ändå rätt kul ut. Blir nog att testa på IOS. Så får man se om det är någon "Dzynga" eller inte

Haha, ja man drar ju öronen åt sig lite när man ser vilka som står för utvecklingen, men det kan nog vara underhållande.

Medlem

Synd att det är ett mobilspel.

Medlem

Ser extremt generiskt och på det ett mobilspel…nej tack.


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Ser ut som Paladins. Fast skillnaden är att Paladins är/ser roligt ut.


signatur

I drank what?

Jag fattar verkligen inte hur folk klarar av sån äcklig field of view. Även om det är tredjeperson så är det som att kolla genom en toapappersrulle. Jag kan verkligen inte få någon rumsuppfattning alls när synen är så begränsad. Det får också alla rörelser att kännas långsamma, som att kolla på horisonten när man åker bil.

Medlem
Skrivet av johanAndersson:

Jag fattar verkligen inte hur folk klarar av sån äcklig field of view. Även om det är tredjeperson så är det som att kolla genom en toapappersrulle. Jag kan verkligen inte få någon rumsuppfattning alls när synen är så begränsad. Det får också alla rörelser att kännas långsamma, som att kolla på horisonten när man åker bil.

Det är då de kan komma undan med 30fps, inte lika noterbart i 3e persons vy.

Men detta såg verkligen inte bra ut.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Skrivet av lonian:

Det är då de kan komma undan med 30fps, inte lika noterbart i 3e persons vy.

Men detta såg verkligen inte bra ut.

Jag tycker de absolut flesta trailers nu för tiden ser ospelbara ut på grund av field of view.

Jag saknar TotalBiscuit. Han var i princip den enda spelrecensenten som faktiskt gick igenom spelets inställningar. Nu för tiden går det oftast inte att få reda på om det är obligatoriskt blur, mouse acceleration eller begränsat FoV, för inga recensenter verkar bry sig om att presentera det som faktiskt spelar roll. De vill bara klämma in sina åsikter och ignorerar objektiva saker de snabbt kan nämna. Jag kan inte spela moderna 3D spel med standard FoV, och förstår inte hur andra klarar det, så jag orkar knappt ens testa nya spel nu för tiden.

Vi har fortfarande samma FoV som vi hade på 90-talet när vi satt 2-3 meter från 30 tum stora TV. Det blir oacceptabelt på en 30 tums skärm som är 40 cm framför en.

Medlem
Skrivet av johanAndersson:

Jag tycker de absolut flesta trailers nu för tiden ser ospelbara ut på grund av field of view.

Jag saknar TotalBiscuit. Han var i princip den enda spelrecensenten som faktiskt gick igenom spelets inställningar. Nu för tiden går det oftast inte att få reda på om det är obligatoriskt blur, mouse acceleration eller begränsat FoV, för inga recensenter verkar bry sig om att presentera det som faktiskt spelar roll. De vill bara klämma in sina åsikter och ignorerar objektiva saker de snabbt kan nämna. Jag kan inte spela moderna 3D spel med standard FoV, och förstår inte hur andra klarar det, så jag orkar knappt ens testa nya spel nu för tiden.

Vi har fortfarande samma FoV som vi hade på 90-talet när vi satt 2-3 meter från 30 tum stora TV. Det blir oacceptabelt på en 30 tums skärm som är 40 cm framför en.

Antar att du inte orkade spela genom Dead space då, är ju verkligen irriterande första gången man startar upp det och gubben är på sidan https://youtu.be/WWki99kvrWk?t=295 . Men för dem som aldrig prövat vidare field of view så är det bara en vanesak. Finns möjligheten att öka field of view så gör jag det. I Quake remastered så kör jag nästan i ett läge där det liknar fisheye effekt.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

En fundering eller kanske mer fråga till de som har barn. Gillar verkligen barnen den här lite "wohooo!"-tramsiga stilen mer än lite mer "tuffa seriösa" grejer? Just att det är Star Wars får mig att tänka tillbaka när jag var i 10årsåldern och verkligen älskade de Star Wars-spel som fanns då och de var ju lite mer.. seriösa, inte så färgglada etc. Likaså gillade jag saker som Rainbow Six och annat som jag tyckte var asballt även om jag sög på det och inte riktigt förstod det.
Var jag bara ett konstigt konstigt barn? haha.

Gnällkuk
Skrivet av lonian:

Antar att du inte orkade spela genom Dead space då, är ju verkligen irriterande första gången man startar upp det och gubben är på sidan https://youtu.be/WWki99kvrWk?t=295 . Men för dem som aldrig prövat vidare field of view så är det bara en vanesak. Finns möjligheten att öka field of view så gör jag det. I Quake remastered så kör jag nästan i ett läge där det liknar fisheye effekt.

Jag spelade länge med fov 135 i qw :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Geeks Gaming

Låter som Ashley Eckstein som är announcer.

Medlem

För tankarna till PS2-eran där det fanns en hel genre av barnspel som alla visste var skräp (även barnen) men som av någon outgrundlig anledning fortsatte att tryckas ut i mängder medan ungarna satt med GTA 3.

1
Skriv svar