Star Wars: The Old Republic-expansion försenas

Inaktiv

Swtor lever och mår bra! Har även det bästa story mode av alla MMORPGS.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Nu beror det iofs helt på vad man får för pengarna och vad man värderar högst. 600 för ett nytt AAA-spel eller 5 månader av ett tio år gammalt spel som var föråldrat redan när det släpptes.

Så belägg kan det utan tvekan finnas.

Nu tycker jag exempelvis BF2042 har förbättrats avsevärt sen det släpptes (för mindre än 1 månad sen), men bara för att ett spel är "AAA", betyder inte nödvändigtvis att det är bra (vid launch). Bara en tanke


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av anon_328224:

Swtor lever och mår bra! Har även det bästa story mode av alla MMORPGS.

Efter att ha spelat igenom snart hela FFXIV så kan jag inte hålla med. Det slår SWToR ordentligt på fingrarna.

Skrivet av Meurik:

Nu tycker jag exempelvis BF2042 har förbättrats avsevärt sen det släpptes (för mindre än 1 månad sen), men bara för att ett spel är "AAA", betyder inte nödvändigtvis att det är bra (vid launch). Bara en tanke

Var inte riktigt det jag menade, heller.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv
Skrivet av Dunder:

Efter att ha spelat igenom snart hela FFXIV så kan jag inte hålla med. Det slår SWToR ordentligt på fingrarna.

Var inte riktigt det jag menade, heller.

Haha what? Deras story är ju sämre än wows.. jag förstår verkligen inte vad folk ser i det spelet, men du kanske är en utav dom som erpar med sin catgirl i limsa lominsa?

Medlem
Skrivet av anon_328224:

Haha what? Deras story är ju sämre än wows.. jag förstår verkligen inte vad folk ser i det spelet, men du kanske är en utav dom som erpar med sin catgirl i limsa lominsa?

Sämre än WoW om man ser till allt innan TBC, det kan jag hålla med om


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Nu beror det iofs helt på vad man får för pengarna och vad man värderar högst. 600 för ett nytt AAA-spel eller 5 månader av ett tio år gammalt spel som var föråldrat redan när det släpptes.

Så belägg kan det utan tvekan finnas.

Nu har jag iofs lagt ut 4 ggr den summan (på det här föråldrade spelet), enbart i år. Så någon fripassagerare är jag inte, utan jag gillar spelet och betalar för mig.

Men helt ärligt är Final Fantasy inget för mig och jag skulle inte kunna tänka mig att lägga varken tid eller pengar på den serien.

Medlem
Skrivet av Meurik:

Instämmer till fullo. Är man tillräckligt rik för att köpa spel för 6-800kr, så har man ingen direkt belägg att gnälla om månadskostnad på 119kr.

Just därför ska man inte behöva betala så mycket när man redan betalt en så hög summa.
Sen handla det om att hinna spela nog för att månadskostnaden ska vara rimlig.

Medlem
Skrivet av Foldon:

Nu har jag iofs lagt ut 4 ggr den summan (på det här föråldrade spelet), enbart i år. Så någon fripassagerare är jag inte, utan jag gillar spelet och betalar för mig.

Men helt ärligt är Final Fantasy inget för mig och jag skulle inte kunna tänka mig att lägga varken tid eller pengar på den serien.

Final Fantasy har inget med det inlägget att göra. Lite oklart vad av det jag skrev du svarar på egentligen.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Final Fantasy har inget med det inlägget att göra. Lite oklart vad av det jag skrev du svarar på egentligen.

Skrivet av Dunder:

Efter att ha spelat igenom snart hela FFXIV så kan jag inte hålla med. Det slår SWToR ordentligt på fingrarna.

Ursäkta, det måste vara det här inlägget som fick mig att skriva så. Får skylla på att det var tidigt på morgonen.

Medlem
Skrivet av Foldon:

Jag är i samma situation. Kör som sagt med 180 dagars för att få ner månadskostnaden.
Det jag uppskattar är att priset här inte är samma i € som $.

Ex. 180 dagar = 65,94€ / 77.94 $

För solo-play - spelet har 8 unika klasshistorier med kanske 20 timmar var.
Vill man uppleva dessa så är Preferred helt ok. Engångskostnad 2,40€ för 250 Cartel Coins.

Preferred är inget problem för mig för jag va med från dag 1.
Men jag håller med. Har flera kompisar som bara betalat för att bli preferred. och det är det klart värt.
Men har man varit prenumerant så vill man inte spela utan de extra sakerna man kan använda.

12
Skriv svar