Varsågod, nattens Game Awards-trailers på ett bräde

Robot
Varsågod, nattens Game Awards-trailers på ett bräde

Alan Wake 2, Horizon, Wonder Woman, med mera.

#alan-wake-2, #game-awards


Medlem

Ska inte ARC Raiders också vara med?
https://www.youtube.com/watch?v=xuftkDxjGT4


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Star Wars Eclipse och Matrix va blev jag pepp på!

Medlem

Jag är inte helt ombord på att Quantic Dream gör ett star wars spel ärligt talat. Men men... jag börjar nog bli lite lite smått trött på star wars överlag o vet inte om deras sätt o göra spel (vilket vi kan tala om interaktiv film om något) är helt rätt för star wars men den some lever får se antar jag.

Forspoken är jag bra sugen på

Hellblade 2 kändes som en rätt tråkig o blek trailer . Antar de satt ihop det där för o ha något att visa upp. Men det gav mig inget direkt mersmak för tillfället. Såg mest ut som förra spelet, om än gråare färgpalett haha.
Hon ska få plus för grym voice acting dock. Lika bra som jag kommer ihåg henne från förra spelet.

Alan Wake 2 ser jag fram emot.

A plague tale ser ut att vara.. well. mer plague tale. Säkert kul.

Annars var det lite annat smått o gott där men inget som fick mig o hoppa ur mina byxor.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

It's not a lake, it's an ocean

Äntligen Alan Wake 2! (Men borde det inte heta Alan Wake: Return?) Otroligt peppad på att se vad det kan bli när Remedy fokuserar mer på skräck än action. Jag ser också fram emot A Plague Tale: Requiem, det första spelet var det årets stora överraskning.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Plauge Tale fortsättningen är hype för mig

Medlem

Kanon, tack för alla trailers samlade.

Medlem

Mange takk FZ!

Avstängd

Forspoken och horizon på måste ha listan.
Efter gameplayet från suicide squad föll den titeln från "ganska intresserad" till "ps-plus/ps-now" listan.
Ger dock mer över till Gotham knights istället.

Trevlig show för övrigt. Blir att testa matrix grejen på PS5 mot kvällssidan


signatur

Vad är Playstation Now?

Ultimata PS Now spel guiden

I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.

Medlem

Det bästa var att firma kojima/del toro i praktiken bekräftade att "Silent hill" är kojimas nästa projekt ("I like Silent Hill, someone should make one of those"), robot-kobran i horizon FW, samt att cuphead DLC fick ett releasedatum. Kul att "It takes two" vann också.

Överlag ändå bra kvalitet på det som avslöjades tycker jag, bättre än det brukar vara väl?

Medlem

Destiny 2 är de som lockar mest. Suicide Squad kan oxå bli roligt 😍


signatur

Death by Snu Snu🥰

Medlem

Perfekt! Suttit och väntat på denna nyhet 😃

Medlem

saknar ju denna trailer!

Var förvånansvärt bra event tyckte jag, inte för ostigt och inte över mkt aktivism

Medlem

Tunic såg ut som en rak kopia av Hob (fast mindre detaljerad).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Skribent

Vad var bra?
Mer Cuphead är alltid uppskattat. Arc Raiders ser bra ut. Kul med svensk musik i trailern. (Ja, det är svenska utvecklare, I know.) Star Wars Eclipse. Quantic Dream är hit eller miss, oavsett så ska bli spännande att se mer från spelet. Suicide Squad kan bli en röjig fest. Silent Hill-teasern var charmig. Forspoken ser fortfarande kul ut, även om jag fattar noll av det. Göteborgsutvecklade Planet of Lana fortsätter att imponera.

Vad saknades då?
Lego Star Wars: The Skywalker Saga var frånvarande som vanligt. Hogwarts Legacy är fortfarande ett frågetecken kring hur långt spelet har kommit i utvecklingen. Sedan är väl det drömlistorna från internet som aldrig slår in i sedvanlig ordning. Hur ligger landet hos Batman Gotham Knights? Inget nytt från Shredders som ska släppas i februari.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Showen i sig känns ganska tråkig, trailers som gör den sevärd. Tycker det var mycket trevligt som visades. Hellblade 2 såg ju ruskigt snyggt ut. I övrigt blev jag intresserad av Plague tale, Dune, Warhammer, Star wars, Alan Wake 2... kanske lite Sonic och Texas chainsaw massacre för nostalginerven.

Tech demot av The Matrix ska testas i helgen.

Bra utbud tycker jag,


signatur

PC(4090/7700X) | Series X | PS5 | Switch | Steam Deck

Medlem

Varför har ni länkat dom absolut sämsta versionerna av trailers när det finns 4K versioner ute

Medlem

Saknas en del trailers här, bl.a. Arc Raiders och Elden Ring som båda var jäkligt bra!

Redaktör
Skrivet av Rakoon:

Varför har ni länkat dom absolut sämsta versionerna av trailers när det finns 4K versioner ute

Jag tog dem direkt från Game Awards-kontot för att spara tid - har fullt i schemat i dag. Ska försöka hinna uppdatera de större filmerna.


signatur
Medlem

Tackar för sammanställningen!
Guld som alltid!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Varför har ni länkat dom absolut sämsta versionerna av trailers när det finns 4K versioner ute

De är direkt från officiellla kanalen för Game Awards, så många är direkt från streamen. Länka de du hittar i bättre kvalité så kan FZ uppdatera nyheten.

Edit: Såg nu att det fanns svar redan, men oavsett.

Inaktiv
Medlem

Bokstavligen älskar jag dessa summeringar från er! 💜

Så, vilka 4-5 spel anser man vara lika stora nyheter som Elden Ring?


signatur

Fifteen minutes, or it’s free!

Redaktör
Skrivet av Nocturnal77:

Ska inte ARC Raiders också vara med?
https://www.youtube.com/watch?v=xuftkDxjGT4

Skrivet av Dudinkalv:

Saknas en del trailers här, bl.a. Arc Raiders och Elden Ring som båda var jäkligt bra!

Tack hörni! Har lagt till dem. Säg till om jag missat fler (det är hektiskt i dag).


signatur
Medlem
Skrivet av General_Omoral:

Så, vilka 4-5 spel anser man vara lika stora nyheter som Elden Ring?

Gissar på:
Hellblade 2 gameplay,
Alan Wake 2,
Star Wars Eclipse,
Wonder Woman,
Suicide Squad gameplay,

Medlem
Skrivet av General_Omoral:

Så, vilka 4-5 spel anser man vara lika stora nyheter som Elden Ring?

Elden Ring är ju minst intressant lol

Medlem

Med reservation för att låta lite gnällig så tyckte jag inte showen bjöd på speciellt mycket kul. Somerville såg intressant ut. Kommer bara till Xbox? Hade hoppats att Suicide Squad skulle trollbinda mig men ack så trökigt det såg ut:(. Horizon såg bra ut men får en känsla av att det kan bli ett Horizon 1.5 och att det hålls tillbaka något av last gen. Hoppas jag har helt fel.
Forspoken kan ju bli bra men ser så stelt ut på sina håll.
Jag var inte imponerad av vare sig A Plague Tale eller Senua till förra generationen så uppföljarna går bort helt hos mig tyvärr.

Hur som så är jag ändå pepp på vad den här generationen kommer erbjuda framöver.

Medlem
Skrivet av Nocturnal77:

Ska inte ARC Raiders också vara med?
https://www.youtube.com/watch?v=xuftkDxjGT4

Det såg ju faktiskt riktigt intressant ut! Hoppas det kan bli en hit även om det är free to play.

12
Skriv svar