Här är den fullständiga trailern för Paramounts Halo-serie

Robot
Här är den fullständiga trailern för Paramounts Halo-serie
Medlem

Har ungefär lika mycket hopp och förväntningar på denna som jag har på TLOU serien, absolut noll och ingenting.


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

Alltid kul med en ny SciFi-serie, ser fram emot att se den. Dock störigt om den sänds via Paramounts streamtjänst, otaggad på abonnemang hos ytterligare en tjänst.

edit: Paramount+ kostade dock endast 69 kr/mån såg jag nu, får bli ett köp någon gång i framtiden.

Medlem

Jag kommer ge den en chans. Kul om den blir bra, men jag har väldigt låga förväntningar.


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem

Varför är alla så negativa ? The Witcher serien blev ju i alla fall bra

Medlem
Skrivet av Vasslepulver:

Varför är alla så negativa ? The Witcher serien blev ju i alla fall bra

Det är för att den serien baseras på böckerna.

Medlem
Skrivet av AgamemnoN:

Alltid kul med en ny SciFi-serie, ser fram emot att se den. Dock störigt om den sänds via Paramounts streamtjänst, otaggad på abonnemang hos ytterligare en tjänst.

edit: Paramount+ kostade dock endast 69 kr/mån såg jag nu, får bli ett köp någon gång i framtiden.

Då kan du ju nästan ta Com Hem Play och få lite mer än Paramount+ på köpet.

Då får du content från Cirkus, Kritic, Curio, Paramount+, Fox+, National Geographic Now, TNT, Cartoon Network, Boomerang, Curiositystream, Nordisk Film+, ABC Studios och Hopster för 69kr i månaden.

Har du även ett abonnemang hos Tele2 eller Comviq får du tjänsten gratis i ett år.

http://www.comhemplay.se


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Software wizard

Hoppas den här är bättre än TWOT-serien, som är absolut skräp.
Visst,två helt olika genrer och ursprung. Men tycker att det trycks ut för mycket skräp
just nu som kunde blivit hur bra som helst i rätta händer.

Medlem
Skrivet av Vasslepulver:

Varför är alla så negativa ? The Witcher serien blev ju i alla fall bra

Ehh va? Fattar nada av den serien.

Inaktiv

Ser ut som en A-list movie. Stoked! De verkar ha anlitat riktigt bra folk för production design, bara kolla MasterCheif's armor, färger/weathering/proportioner är perfekta. Sen hänger det såklart på storyn, men spel/serier baserade på filmer brukar halta på just produktionsdesignen.

Medlem
Skrivet av StoffeGbg:

Hoppas den här är bättre än TWOT-serien, som är absolut skräp.
Visst,två helt olika genrer och ursprung. Men tycker att det trycks ut för mycket skräp
just nu som kunde blivit hur bra som helst i rätta händer.

Wheel of time?

Läste böckerna back in the day, gillar serien. Legend of the Seeker och the Shannara Chronicles däremot.. näe.

1
Skriv svar