Ubi: God of War har knyckt Prince of Persia-fans

Robot
Medlem
Ubi: God of War har knyckt Prince of Persia-fans

Att de dumpa Sands of Times' grafiska stil får inte mig att känna 'Yeah, jag vill spela det där spelet'.

Medlem

Jaha, så man kan inte spela båda?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Faktiskt så kommer jag ihåg att jag kollade på God of War-fodralet för att de påminde om Prince of Persia. Fast då jag inte kände att bara buttonmasha och slakta var något så köpte jag aldrig God of War eller uppföljaren för den delen.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Första Prince of Persia är guld, första PC-spelet jag spelade så nostalgifaktorn är hög. Sedan när Sands of Time kom så köpte jag det och även det var väldigt bra.

Men sedan så släppte de Warrior Within som var skräp och mer "God of War"-aktigt än något annat spel i serien, åtminstone av de jag spelat. Sen dess har jag inte brytt mig om Prince of Persia alls.

Medlem

Heter han verkligen Sjovall?

Sands of time är ett av mina favoritspel, sen har det tyvärr gått utför. Förhoppningsvis så hittar de tillbaka till rötterna nu, men det lär väl inte ske för de kommer säkert att göra det så mainstream som möjligt...

Medlem

Kratos piskar prinsens stjärt när som helst!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

Skall man dra en linje mellan dom två spel-serierna så har inte Prince of persia en gnutta chans.

Medlem

Sands of Time ägde, en riktig uppföljare behövs ffs!

1
Skriv svar