It Takes Two blev Årets spel på Game Awards

Medlem
Skrivet av ohGr:

Trist när media hyllar rattfyllerister:

Tror dom hyllar ett spel och en spelutvecklare (som massor med folk för övrigt jobbat på).


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Efter att ÄNTLIGEN ha spelat It takes two så håller jag med. Tips till er övriga. Spelet går att spela två på samma skärm vilket jag inte hade fattat först. Bara om någon där ute är lika korkad som jag.

Ser kul ut, men jag har ingen passande person att spela co-op med. Får se om man kommer ihåg detta när det finns tillfälle.

Medlem

Grattis!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Dödgrävaren

Känns som ett ganska blekt spelår med tanke på listan med GOTY-kandidater.

Medlem
Skrivet av ohGr:

Pinsamt, visar verkligen vilket dåligt spel-år det varit

Jasså, tycker det varit ett bra spelår jag! Spelar ju ingen roll vilket år. Alltid någon som gnäller att spelåret varit dåligt😆 För övrigt är ju It takes two ett riktigt bra spel!

Skrivet av ohGr:

Trist när media hyllar rattfyllerister:
(Visst, var några år sen, men hur kul vore det om det var din lillasyster som blev ihjälkörd?)

Josef Fares kör rattfull i Tesla MS, erkänner inte grovt brott
"Min bil kör ändå sig själv" Sa Josef Fares innan han hoppade in i sin svarta Model S med 1.06 promille alkohol i blodet.
https://teslaclubsweden.se/forum/viewtopic.php?f=29&t=5025

Filmregissören Josef Fares rattfylleridömd sept -16
Polisens FUP förundersökningsprotokoll i tråden
https://www.flashback.org/t2738677

Vad hände med att sona sitt straff och förlåta människor? Ge folk en andra chans? Denna jävla cancel-kultur vi har nu är ju fan sinnessjuk.... Sen får man väl se skillnad på verk och person i vissa lägen.

Medlem

Kul o välförtjänt ärligt talat.
Storyn är kanske inget att bry sig om direkt men vilket gameplay, vilken resa. De har verkligen satt fokus på underhållande gameplay och det får man från start till mål.

Och ingen här har hyllat Josef's idioti vad gäller hans rattfylla. Skärpning.
Vi talar om spelet och hans enorma talang han och hans team besitter some spelutvecklare. Han vann inte priset för årets rattfyllerist.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Skrivet av JackG100:

Känns som ett ganska blekt spelår med tanke på listan med GOTY-kandidater.

Det har varit ett ganska blekt spelår helt klart, mycket pga att det mesta blivit uppskjutet/försenat. Tror dock att It Takes Two hade varit en stark kandidat även nästa år om det kommit ut då.

Medlem

Mycket välförtjänt

Medlem

Suprise? Not... Hazelight är väl det bolaget Game Awards hypar mest.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Men helvete är du i farten med det där IGEN? Du kommer alltså posta det där i varje artikel där Fares nämns?

Måste svida för vissa att namnet inte är Svenskt och det går bra för en.

Medlem

Borde finnas en kategori till.
Why Am Playing This Game Of The Year.

och priset skulle i år självklart gå till Lawn Mower Simulator.

Medlem

Har hört massa positivt om detta spel men tyvärr inte haft någon att lira med. Grattis till Fares och hans team. Känns dock inte som konkurrensen var jätte stark hehe.

Medlem
Skrivet av ohGr:

Trist när media hyllar rattfyllerister:
(Visst, var några år sen, men hur kul vore det om det var din lillasyster som blev ihjälkörd?)

Josef Fares kör rattfull i Tesla MS, erkänner inte grovt brott
"Min bil kör ändå sig själv" Sa Josef Fares innan han hoppade in i sin svarta Model S med 1.06 promille alkohol i blodet.
https://teslaclubsweden.se/forum/viewtopic.php?f=29&t=5025

Filmregissören Josef Fares rattfylleridömd sept -16
Polisens FUP förundersökningsprotokoll i tråden
https://www.flashback.org/t2738677

Snälla håll dig på Flashback och Twitter istället. Tvekar starkt på att du är något jäkla helgon själv, att du promotar cancer-culture säger ju tillräckligt.

Medlem

Nämnde dem stämningen någon gång från Studion Take two som stämmer spelet It takes two för copyright infringement?

Hoppas att Studion take two förlorar!
Spelet It takes two är ju klockrent!

Skribent
Skrivet av SunShine:

Kul o välförtjänt ärligt talat.
Storyn är kanske inget att bry sig om direkt men vilket gameplay, vilken resa. De har verkligen satt fokus på underhållande gameplay och det får man från start till mål.

Och ingen här har hyllat Josef's idioti vad gäller hans rattfylla. Skärpning.
Vi talar om spelet och hans enorma talang han och hans team besitter some spelutvecklare. Han vann inte priset för årets rattfyllerist.

Jag tycker nog storyn är mycket djupare och bättre än vad den brukar vara i spel som dessa. Annars håller jag helt med.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av JackG100:

Känns som ett ganska blekt spelår med tanke på listan med GOTY-kandidater.

Inget snack om den saken.

Många laddar väl om ordentlig för/lär sig nya hårdvaran som nya konsollerna innebär...

Sen hjälper väl inte kårånavajrus alls.

Med det sagt finns det såklart riktiga pärlor trots detta... Även icke fulländade spel kan ha aspekter och vinklar som gör dom helt unika och något som för mediet och allt det där framåt... My point is det är inte bara spel som får 9/10 eller 10/10 som har real magic... Go fetch ya'll


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av NeoWeo:

It Takes Two verkar bra. Tyvärr har jag inga vänner att spela mot.

Då kan du spela ihop med någon online, även om det inte är riktigt samma sak😊

Medlem

Saknar tiden min dotter tyckte det var kul att spela spel med farsgubben sin. Nu spelar hon bara med pojkvännen och vännerna sina. Kanske ska försöka få frugan att försöka sig på... 🤔

Skrivet av Deekar:

Vad hände med att sona sitt straff och förlåta människor? Ge folk en andra chans? Denna jävla cancel-kultur vi har nu är ju fan sinnessjuk.... Sen får man väl se skillnad på verk och person i vissa lägen.

Tror vi kan lugna oss lite här. Det är en person på FZ-forumt som hakat sig upp och skriker om detta, det är knappast cancel kultur. Dessutom är det skillnad på att göra ett omdömesfel och använda sin kändisstatus för att systematiskt sprida t.ex. hatpropaganda. Då förtjänar man faktiskt att bli "cancellad", och då är det inte cancelkultur, utan sunt förnuft och karma.

Medlem

Grattis Hazelight och snyggt jobbat Josef!

Härligt med mer ära att göda Fares ego med, väntar hoppfullt på hans nästa "kontrovers"!

Medlem
Skrivet av ohGr:

Trist när media hyllar rattfyllerister:
(Visst, var några år sen, men hur kul vore det om det var din lillasyster som blev ihjälkörd?)

Josef Fares kör rattfull i Tesla MS, erkänner inte grovt brott
"Min bil kör ändå sig själv" Sa Josef Fares innan han hoppade in i sin svarta Model S med 1.06 promille alkohol i blodet.
https://teslaclubsweden.se/forum/viewtopic.php?f=29&t=5025

Filmregissören Josef Fares rattfylleridömd sept -16
Polisens FUP förundersökningsprotokoll i tråden
https://www.flashback.org/t2738677

Jaha, är han en sådant arrogant person som sätter sig bakom ratten full... Det hade jag faktiskt missat. Tack för info:n!

Medlem

Underbart spel. Jag och frugan avgudade det. Sen spelat om med barnen oxå. Bara positivt.

12
Skriv svar