Medlem
Crab Game

Fick det här tipset av grabben,

En extremt underhållande video.

På Steam,
Jag har inte testat det själv.
https://store.steampowered.com/app/1782210/Crab_Game/

Sökte i forumet men hittade inget om Crab Game.


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Har följt honom ett tag inom spelutveckling, har har en hel del roliga och lite lärorika videos :).

inget jag skulle spela men det är genialiskt!


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Fortsättningen, lika underhållande den.


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Har för mig att han är svensk men kanske har fel

edit: googlade och han är norsk

Avstängd

Det här var faktiskt jävligt kul ett tag (jag nominerade det till FZs GOTY 2021, med glimten i ögat..) men nu verkar det ha börjat tappa folk. Inte så konstigt egentligen, en f2p-parodi på Netflix serie som typ redan är bortglömd, fascinerande att det ens blev så stort som det blev.

Å andra sidan har det fler spelare senaste dygnet än bf2042 😎 så om en ny update släpps kanske det ser en comeback igen

1
Skriv svar