Säsongsavslutning! Om svenskseger på Game Awards, Alan Wake 2, Star Wars Eclipse, Halo Infinite och mer

Robot
Säsongsavslutning! Om svenskseger på Game Awards, Alan Wake 2, Star Wars Eclipse, Halo Infinite och mer

Redaktionen önskar alla en riktigt God Speljul!

#fragzone-fredag


Medlem

Sorry darlings!
Can’t attend today!
I have a jewlboard with my fab colleagues!

Fasen….Tror det blir ett höjdaravslut, nyfiken på er syn på vad som visades på Game Awards.
Ser fram emot reprisen.

Medlem

God Jul till er också. Starkt jobbat i år. As usual.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Tjoff säger det, så är året slut!
Får titta på er live snart.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Fantastisk Amiga t-shirt!
Värmer ett gammalt Amiga-hjärta...!


signatur

| i9 10900K AllCore @5GHz | Gigabyte 3080 Vision OC @1845MHz (0.9v) | HyperX 32GB DDR4 @3600 MHz | LG 32'' @165Hz G-Sync | Samsung 970 Evo Plus M2 1TB | Asus ROG Strix Z490-F | Corsair RM750x | Noctua NH-D15 Cromax | FrDesign R7 | Soundblaster AE-5 | LG CX 65" | Nintendo Switch | PS5 Disc Ed. | Xbox SX | RetroPie| One+ CE | Amiga 500 |

Medlem

Sa ni när ni öppnar doneringen till Barncancerfonden?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Andy Wadstein:

Sa ni när ni öppnar doneringen till Barncancerfonden?

Inte det! Men det kommer upp här på sajten nästa vecka. Håll utkik!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Backloggens befriare

Är det bara jag som inte kan se avsnittet? Ser det inte i mitt flöde på YT och i artikeln här står det att videon inte är tillgänglig i det land som jag bor i...


signatur

Ad hoc addendum

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Är det bara jag som inte kan se avsnittet? Ser det inte i mitt flöde på YT och i artikeln här står det att videon inte är tillgänglig i det land som jag bor i...

Samma här!

Frilansare
Skrivet av keffkebab:

Är det bara jag som inte kan se avsnittet? Ser det inte i mitt flöde på YT och i artikeln här står det att videon inte är tillgänglig i det land som jag bor i...

Skrivet av Fluffo:

Samma här!

Kanal 5 har tvärr begärd att avsnittet blockas i Sverige då det innehöll ett kort Ullared-klipp.
Ska se om jag kan trimma bort det vid tillfälle.

Frilansare

Trimmat nu, men videon processar fortfarande. Kan funka, men kanske inte. YT:s vägar äro outgrundliga
Hoppas det funkar för några iaf!

Backloggens befriare
Skrivet av Joakim Bennet:

Trimmat nu, men videon processar fortfarande. Kan funka, men kanske inte. YT:s vägar äro outgrundliga
Hoppas det funkar för några iaf!

Nu!

Tack för fixen i dubbel bemärkelse!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

#bildtext

Micke kollar reprisen på måndag och upptäcker till sin förfäran att veckans screenshottävling utgår!

1
Skriv svar