Henry Cavill öppen för att vara med i Amazons omsusade Mass Effect-serie

Robot
Henry Cavill öppen för att vara med i Amazons omsusade Mass Effect-serie

Så länge den hanteras väl, det vill säga.

#amazon, #mass-effect


Geeks Gaming

Han har även nyligen sagt att han är väldigt sugan att göra något i 40k också.

Medlem

Vem drömde inte i ungdomen att få leva i sina favorituniversum? Och dessutom få betalt!

Medlem

Inget illa om Cavill. Jag tycker han är en duktig skådespelare och jag gillar att han är intresserad av spelrelaterade produkter. Dessutom gestaltar han Geralt otroligt bra i Witcher. Men däremot skulle jag inte vilja se honom i det mesta som produceras som är spelrelaterade utan ser gärna andra intresserade talanger. En Femshep kanske?

Medlem
Skrivet av Aggur:

Inget illa om Cavill. Jag tycker han är en duktig skådespelare och jag gillar att han är intresserad av spelrelaterade produkter. Dessutom gestaltar han Geralt otroligt bra i Witcher. Men däremot skulle jag inte vilja se honom i det mesta som produceras som är spelrelaterade utan ser gärna andra intresserade talanger. En Femshep kanske?

Det som gör Cavill till ett mycket bra val, är det faktum att han själv är en gamer/nörd, och därför en bra ambassadör. Han kan därför påverka och styra produktionen, så det inte blir pannkaka utav det. Något en "vanlig" skådespelare inte hade haft en tanke att göra, då dom enbart tar jobbet för det betalar bra, kanske har potential att förhöja deras karriär och status, medans Cavill är känd för att bry sig otroligt mycket om materialet bakom de filmer och roller han tar sig ann.

Sedan har ingen sagt att han skulle spela huvudrollen i Mass Effect, utan frågan vart om han hade intresse utav att ha EN roll i serien. Känns ju som att Mass Effect bör ha ett par "leads" för att göra det riktigt bra och intressant. Men förstår din känsla av att det kan kännas som det är mycket Cavill som nämns i dessa sammanhang. Men det kan ju också vara för att vi är på en spel-sida, och Cavill är associerad med spel, så därför upplever du nog att han är med ofta. För sett till filmer och serier från spel, så har han ju gjort Witcher, kanske kan räkna Stålmannen, sedan är det väl inget mer?

Mitt problem är att Amazon ligger bakom, men dom har iaf gjort bättre på film/serie-fronten än med spel, så kanske kan det bli bra.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Scream112:

Det som gör Cavill till ett mycket bra val, är det faktum att han själv är en gamer/nörd, och därför en bra ambassadör. Han kan därför påverka och styra produktionen, så det inte blir pannkaka utav det. Något en "vanlig" skådespelare inte hade haft en tanke att göra, då dom enbart tar jobbet för det betalar bra, kanske har potential att förhöja deras karriär och status, medans Cavill är känd för att bry sig otroligt mycket om materialet bakom de filmer och roller han tar sig ann.

Sedan har ingen sagt att han skulle spela huvudrollen i Mass Effect, utan frågan vart om han hade intresse utav att ha EN roll i serien. Känns ju som att Mass Effect bör ha ett par "leads" för att göra det riktigt bra och intressant. Men förstår din känsla av att det kan kännas som det är mycket Cavill som nämns i dessa sammanhang. Men det kan ju också vara för att vi är på en spel-sida, och Cavill är associerad med spel, så därför upplever du nog att han är med ofta. För sett till filmer och serier från spel, så har han ju gjort Witcher, kanske kan räkna Stålmannen, sedan är det väl inget mer?

Mitt problem är att Amazon ligger bakom, men dom har iaf gjort bättre på film/serie-fronten än med spel, så kanske kan det bli bra.

Tror nog det finns många skådespelare som bryr sig om förlagan till ens roller även om man inte nödvändigtvis är intresserad av att spela, läsa eller vad förlagan nu kan tänkas vara för typ av medium.

Medlem

Vem fan bryr sig om skådisen är nörd eller inte, spelar ingen roll. En skådis gör som hen blir regiserad, sen är väl stålmannen helt ointressant i ett universum där alla karaktärer är typ rollspels-karikatyrer ändå.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Vem fan bryr sig om skådisen är nörd eller inte, spelar ingen roll. En skådis gör som hen blir regiserad, sen är väl stålmannen helt ointressant i ett universum där alla karaktärer är typ rollspels-karikatyrer ändå.

En aktad skådis kan mycket väl vara med och styra produktionen. På både gott och ont, fråga Edward Norton i Hulken 😅


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av Aggur:

Inget illa om Cavill. Jag tycker han är en duktig skådespelare och jag gillar att han är intresserad av spelrelaterade produkter. Dessutom gestaltar han Geralt otroligt bra i Witcher. Men däremot skulle jag inte vilja se honom i det mesta som produceras som är spelrelaterade utan ser gärna andra intresserade talanger. En Femshep kanske?

Maleshep or nothing liksom


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Backloggens befriare

Inget illa menat, men är det verkligen sådant här FZ ska skriva om?

Inkluderar även tidigare artikel från dagen om Keanu Reeves spela eller inte spela-bjäbb.


signatur

Ad hoc addendum

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Maleshep or nothing liksom

Varför då? Vad spelar det för roll?

Medlem
Skrivet av Fiddi:

Varför då? Vad spelar det för roll?

Jadu, tuff fråga
Kan ju vara att femshep är sämre?


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Scream112:

Det som gör Cavill till ett mycket bra val, är det faktum att han själv är en gamer/nörd, och därför en bra ambassadör. Han kan därför påverka och styra produktionen, så det inte blir pannkaka utav det. Något en "vanlig" skådespelare inte hade haft en tanke att göra, då dom enbart tar jobbet för det betalar bra, kanske har potential att förhöja deras karriär och status, medans Cavill är känd för att bry sig otroligt mycket om materialet bakom de filmer och roller han tar sig ann.

Sedan har ingen sagt att han skulle spela huvudrollen i Mass Effect, utan frågan vart om han hade intresse utav att ha EN roll i serien. Känns ju som att Mass Effect bör ha ett par "leads" för att göra det riktigt bra och intressant. Men förstår din känsla av att det kan kännas som det är mycket Cavill som nämns i dessa sammanhang. Men det kan ju också vara för att vi är på en spel-sida, och Cavill är associerad med spel, så därför upplever du nog att han är med ofta. För sett till filmer och serier från spel, så har han ju gjort Witcher, kanske kan räkna Stålmannen, sedan är det väl inget mer?

Mitt problem är att Amazon ligger bakom, men dom har iaf gjort bättre på film/serie-fronten än med spel, så kanske kan det bli bra.

Missförstå mig rätt här. Jag tycker fruktansvärt mycket om att Cavill har passionen för spel och lägger hela sitt hjärta och sin själ på det vid produktioner. Det jag inte vill se är enbart Cavill som huvudrollsinnehavare i det mesta som skapas spelrelaterat inom film/serievärlden, då han är hungrig och vill gärna medverka i det mesta.

Du har rätt i att han inte har medverkat i så många produktioner, än. Men som du själv skriver så är ambassadör en bra väg att gå , kanske rentav regissör i framtiden. För på så sätt släppa fram andra talanger med mer eller mindre spelintresse. För handen på hjärtat så räcker det inte enbart med passionerat spelintresse, då hade jag gestaltat Geralt exemplariskt, eller varför inte Dandelion. Nej, här krävs det skådespelartalanger samt andra egenskaper tillika.

Jag håller med dig om Mass Effect. Där räcker det inte bara med en stark roll, det behövs betydligt fler för att fylla upp det glaset. Både The Witcher samt Mass Effect ligger mig varmt om hjärtat så jag ser verkligen inte det som något negativt att Cavill är öppen för ett medverkande i ME-serien. Nu är han redan den stora stygga vita vargen, en ganska tung roll enligt mig. Ska han då också eventuellt få möjlighet att spela John Shepard? Vilken jackpot.

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Inget illa menat, men är det verkligen sådant här FZ ska skriva om?

Inkluderar även tidigare artikel från dagen om Keanu Reeves spela eller inte spela-bjäbb.

Utveckla.

Jag tycker det är två intressanta spelrelaterade nyheter.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Jadu, tuff fråga
Kan ju vara att femshep är sämre bättre?

Så där, har rättat din felskrivning


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Jadu, tuff fråga
Kan ju vara att femshep är sämre?

På vilket sätt? Allmän åsikt verkar vara att Jennifer Hale gjorde ett bra mycket bättre jobb än Mark Meer, inte för att förminska Meers insats såklart. Men i jämförelse var hon mer djup i rollen, mer känsla i rösten och generellt mer passande tonläge för situationen karaktären var i.

Medlem

Så länge som Yvonne Strahovski är med så kommer serien vara 10/10..

Medlem

Såg Amazones Wheel of Time som var en riktig stinkare...
Så lite orolig över hur pass bra Mass Effect blir...
Dock har dom The Boys och Expanse som är rätt solid!

1
Skriv svar