Scorn är 75 % färdigställt, och ska vara redo för release hösten 2022

Robot
Scorn är 75 % färdigställt, och ska vara redo för release hösten 2022

Den som väntar på något goth...

#scorn


Satt och väntade på att få se mer från Scorn på Game Awards but nope ! LÄttett av de intressantare spelen som ska komma.

Medlem

Satt för inte så länge sedan och undrade vad det här spelet hette som jag mindes en trailer från något E3 eller var det kom från, det här va det
Ska bli skoj att se hur det blir

Medlem
Skrivet av MiffedStingray0:

Satt och väntade på att få se mer från Scorn på Game Awards but nope ! LÄttett av de intressantare spelen som ska komma.

Hmm, såg vi samma trailer förut ? Såg riktigt uselt ut på trailern jag såg Skall leta upp om det finns någon annan jag inte sett.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av anon_326114:

Xbox har många trevliga exklusiviteter men detta är inte ett av dom. Lyckas man inte få en trailer att se intressant ut så känns det rätt döfött.

Ungefär detta jag kommer ihåg också, man satt och snabbspola trailern för det var så jävla stelt.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Spelet har väl potential, atmosfären och Giger-stilen är läcker, men det är väl också där det intressanta slutar. Av vad jag läst från alfatestare/uppbackare från Kickstarter så är spelet väldigt innehållsfattigt(händer inte mycket och tråkiga "pussel") och gameplay inte speciellt givande. Det behövs mer än Giger-estetiken för att hålla intresset uppe spelet igenom.

Taget från Reddit:

"I hope they use this time to add to the game play mechanics. They were kind of lack luster. Love the art design and atmosphere though."

"I'm a skeleton backer, so I hope so too and completely agree. The game is pretty and they're doing a good job of getting the weirdness factor down pat, but not so much horror game elements or mystery elements of the moment by moment flow.

The game needs to be more than walking around and looking at weird stuff, like an alien/otherworld but worse version of Myst.

"


signatur

The more I practice, the luckier I get.

It's not a lake, it's an ocean

Inget för mig, men hoppas det blir bra.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Satt och letade efter en trailer jag kom att tänka på. Några år gammal tror jag. Nån gubbe fick med en fackla i helvetet med massa slem och gegg och hemska kreationer överallt och stötte på nån hund eller grisliknade monster om jag minns rätt. För mig han dog på slutet också. Kollat Scorn och Agony men hittar den inte??

Medlem

Cool giger artdesign...men får se hur det blir.
Kommer ihåg att spelet Agony's gameplay trailer var sjukt imponerande, men sen slutgiltiga produkten såg ut som skit.
Får hoppas Scorn inte går samma route...

Skrivet av theBoosing:

Hmm, såg vi samma trailer förut ? Såg riktigt uselt ut på trailern jag såg Skall leta upp om det finns någon annan jag inte sett.

Vi kanske bara tycker olika , det kan faktiskt vara så enkelt

1
Skriv svar