Spiritfarer får en farväl-patch, innan teamet "seglar iväg"

Robot
Spiritfarer får en farväl-patch, innan teamet "seglar iväg"
Ambassadör
Xbox

Finns även på Xbox Game Pass!


signatur

Jump in.

Medlem

Supermysigt spel. Kan rekommendera, speciellt trevligt handhållet på switchen 👌.

Medlem

Blir till att köra igenom detta oerhört mysiga spel igen då.

Medlem

Ett spel jag och sambo fullkomligt älskade!

Medlem

Blir en ordentlig genomspelning, detta är en klassiker för mig. <3


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Fint av dom ändå,har varit sugen länge men gillar mer action spel men det är kanske detta man ska köra i väntan på god of war till datorn

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

jahapp.. nu sitter man här och gråter för att man har kollat på trailen.. jag älskar detta spelet. men jag gråter så mycket när jag spelar det.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem
Skrivet av Isak19:

Fint av dom ändå,har varit sugen länge men gillar mer action spel men det är kanske detta man ska köra i väntan på god of war till datorn

Jag är är väl typ något likadan, plockar helst upp nya FPS-titlar eller knegar på som vanligt i BF eller CS:GO som jag känner mig hemmastadd i.

Det är inget spel man behöver stressa igenom, fungerar bra som en andningspaus från andra spel. Kört igenom det på PC och Switchen. Som sas längre upp så finns det på Game pass att testa för en okej slant för att se om det är ens grej.

Medlem

Vackert spel å allt men jag undrar, hur orkar man att frivilligt utsätta sig för en sån sorgfest? Känslor på denna nivå är tufft!

Tänker på hunden min som jag totalt bävar att tvingas skiljas från, behöver inte mer av den varan Jag kanske har lite obearbetade problem med farväl?

Adjö!

1
Skriv svar