Juligt kvällssnack! Vad ska du spela under julen?

Robot
Juligt kvällssnack! Vad ska du spela under julen?

Julafton närmar sig, och kanske lite ledighet...?

#fz


Medlem

Jag är ledig hela julhelgen. Det är ovanligt för vanligtvis brukar jag jobba både juldagen och annandagen. Jag ska spendera tre dagars ledighet med godis och julmust. Spelen på menyn är Tales of Arise och Halo Infinite.

Medlem

Mechajammer och Sable till PC skall bli trevligt. Nights into Dreams och Christmas Nights till Sega Saturn och så köpte jag på mig en massa roliga spel till Intellivision som skall bli kul att testa.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

jag spelar varken mer eller mindre undre runt jul. dock under julafton umgås man med familjen vilket gör att det blir mindre spelande.

Medlem

Jag har bara bf2042 installerat då jag har ny dator så det blir nog det som gäller. Jag har tagit ledigt under hela julen och frugan åker till Göteborg under mellandagarna☺️

Medlem

Brukar bli lite mer socialt spelande än i vanliga fall. Alltså sitta med vänner i samma rum och inte över nätet.

Ska försöka få in en kväll med lite vänner och House of ashes.
Och eventuellt lite vr.
Men beror ju på hur friska vi känner oss.

Medlem

Tjejen kommer på besök, så blir gissningsvis att spela It Takes Two, Moving Out och New Pokémon Snap med henne, när vi spelar. Annars blir det inte så mycket av det under de två veckorna, skulle jag tro.

Medlem

Har långledigt och precis återvänt till WoW classic TBC. Men då man har en 4 månaders hemma så varierar det en del. Tjejen är generös dock, hon börjar lära sig hur stort intresse det är.

Medlem

Ska försöka ge Cyberpunk 2077 en ny chans! Har inte rört det sedan releasen..

Medlem

Mortal Online 2

Ambassadör
Xbox

Halo, Halo och om jag får lite tid över så blir det nog Halo också.


signatur

Jump in.

Medlem

Jag ska ge mig själv Xenoblade Chronicles 2 i julklapp, så det kommer jag att spela under julledigheten. Nästan som på 90-talet, då jag och min bror brukade mysa med ett nytt japanskt rollspel varje jul (det blev Secret Of Mana, Final Fantasy VII, Xenogears, Final Fantasy VIII, IX och till sist X innan den traditionen tog slut.

Medlem

Blir inget alls. Hälsar på släkten och gör annat.

Medlem

Det blir antagligen mycket Super Mario Party med familjen, helt underbart kul att spela ihop.

Skribent

Miles Morales. Perfekt för årstiden.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Blir lite mobilspel på sin höjd då jag är 160 mil från datorn his svärföräldrarna, om vi inte gör slag i saken och köper en Switch till barnen förstås...

Medlem

Har tagit semester mellandagarna men skulle tro att det blir lite blandad kompott. Kanske hittar något udda på rean.

Medlem

Hos mig körs det Sam & Max Season 2 och Animal Crossing: NH 😄

Medlem

Blir inte mycket spelande nu för tiden.. blir mest i sängen innan man somnar. Ska försöka köra igenom Mega Man 2 på gameboy och börja med Castlevania Mirror of Fate på 3ds. Vill köra wasteland 3 på pc, men har försökt få tid för det i ett år snart.. hehe

Kontot avslutas

Jag väntar på att få spela på Game & Watch: The Legend of Zelda som just nu ligger i ett skåp här hemma och bara väntar på att få bli använd.


signatur

ゼルダの城

Medlem

Började just spela Valheim, blir antingen det eller Risk of Rain 2

Skribent

Har spelat obscena mängder den senaste tiden, så jag tänker nog ta en spelfri mellandag – vet att jag svär i kyrkan. Ska istället fokusera på träning och att trolla Calle.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

För min del blir det att klara av Pathfinder Kingsmaker.


signatur

Dont force your weakness upon me!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Johan Olander:

Har spelat obscena mängder den senaste tiden, så jag tänker nog ta en spelfri mellandag – vet att jag svär i kyrkan. Ska istället fokusera på träning och att trolla Calle.

Usch, låter som långfredag.

Medlem

Det blir en omspelning av Dink Smallwood, som vanligt

Skribent
Skrivet av Sisyr:

Usch, låter som långfredag.

Man får inte sparka folk i huvudet på långfredagar. Det tänker jag göra.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Tur att man har en switch, ska bara borta tio dagar. Precis börjat på YS origin och så tar jag med empire of sin och väl hemkommen blir det halo på das datorburk
God jul!


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av superlim:

Det blir en omspelning av Dink Smallwood, som vanligt

Fan, existerar det folk som känner till Dink Smallwood?

Medlem

Blir väl till att testa lite allt möjligt på Game Pass

Medlem

Jobbar sista natten nu innan man är ledig två veckor.
Börjat lira Outriders för nån dag sedan, gillart så lär bli en del spelande av det.
Sen går där ju en kväll att kolla s2 av Witcher också.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

12
Skriv svar