Splinter Cell-remake har utannonserats

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Vet knappt själv vad det står för men "Non-Fungible Tokens".


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Ubisoft göra en reboot på en serie? Såg ju hur de hanterade Heroes of Might & Magic *snyft* men en remake blir nog bra!

Medlem

Another remake...

Medlem

Litar inte på Ubisoft alls.
De kommer säkert göra det open world med en herrans massa grind.
Tror inte hellre att Ironside kommer vara med och den nya röstskådisen kommer slänga runt "skämt" som i en Marvel film.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av MacNille:

Litar inte på Ubisoft alls.
De kommer säkert göra det open world med en herrans massa grind.
Tror inte hellre att Ironside kommer vara med och den nya röstskådisen kommer slänga runt "skämt" som i en Marvel film.

De lovade att det inte blir open world. Så det verkar som att du har fel här. Förhoppningsvis fel i det mesta.

Medlem

Fan vad kul! Jag var en ung PC-nörd när jag testade demot om och om igen, fram tills release. Ska bli grymt kul att se hur en remake blir.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Hade personligen sett att de hellre tagit Chaos Theory då det är seriens absoluta höjdpunkt. Sen hoppas jag de kommer lägga in merchs vs. spy oavsett vilket spel de väljer. Det är nämligen det absolut roligaste asymetriska multiplayer-läge jag spelat!

Grejen med chaos theory är att det fortfarande håller upp väldigt bra för ett spel från 2004, splinter cell originalet är duktigt gammalt dock.

Skribent
Skrivet av D1versity:

Grejen med chaos theory är att det fortfarande håller upp väldigt bra för ett spel från 2004, splinter cell originalet är duktigt gammalt dock.

Det är visserligen sant, men spelmässigt är det bästa spelet i serien (enligt mig). Ettan var bra, men det var samtidigt första spelet i serien där vingarna testades. Men om de nu gör en rejäl remake så som RE2 är jag med på bollen. Dessvärre har ju många remakes på senare tid var mer hastjobb.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Det är visserligen sant, men spelmässigt är det bästa spelet i serien (enligt mig). Ettan var bra, men det var samtidigt första spelet i serien där vingarna testades. Men om de nu gör en rejäl remake så som RE2 är jag med på bollen. Dessvärre har ju många remakes på senare tid var mer hastjobb.

Tycker att många remakes som gjorts har varit väldigt bra på senaste. Remasters dock, det är en annan femma!


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Vet inte hur många gånger jag klarade detta spel. Lätt favoritspelet till första xbox tillsammans med kotor och buffy the vampire slayer

12
Skriv svar