Streama Amerikanska tv-serier på nätet.

Medlem
Streama Amerikanska tv-serier på nätet.

Som topic lyder så undrar jag var jag kan se serier som Scrubs etc. Gratis.

Såg det på Aftonbladet om något sådant men det var ngn dryg plus avgift som jag inte hade lust att betala.

Någon som har tips på hemsidor som har sånt ?


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Inaktiv

på moviestremer.se finns några st annars kan du kolla piratecity.org dom kan ha serier

Inaktiv

Menar ni hulu.com?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Menar ni hulu.com?

Funkar bara i USA :S


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

Jag vet men det är den mest kändaste och den jag tror de mena. Sen att den inte funkar är en annan sak för en annan tråd


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv

Lär inte gillas av relaterade företag men köper nån svenska rättigheterna kan man ju hoppas det släpps på internet med reklamavbrott, tvn är ju som grammofonen för mig iaf, inte tittat på TV på 9 år.

Inaktiv
Skrivet av Oradx:

Lär inte gillas av relaterade företag men köper nån svenska rättigheterna kan man ju hoppas det släpps på internet med reklamavbrott, tvn är ju som grammofonen för mig iaf, inte tittat på TV på 9 år.

du skojar ? ;o

tycker ändå nyheter etc. är väldigt bra på tv. Även om det finns gott o väl mycket på internet så känns de som SVT å TV4s nyheter ligger mycket sanning bakom.

Medlem
Skrivet av Exeron:
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Menar ni hulu.com?

Funkar bara i USA :S

Går det inte bara connecta via en proxy?

Medlem
Skrivet av quesus:
Skrivet av Exeron:
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Menar ni hulu.com?

Funkar bara i USA :S

Går det inte bara connecta via en proxy?

Hulu ska funka via VPN, har läst någon guide om det tidigare.

Inaktiv
Skrivet av Lowblowz:
Skrivet av Oradx:

Lär inte gillas av relaterade företag men köper nån svenska rättigheterna kan man ju hoppas det släpps på internet med reklamavbrott, tvn är ju som grammofonen för mig iaf, inte tittat på TV på 9 år.

du skojar ? ;o

tycker ändå nyheter etc. är väldigt bra på tv. Även om det finns gott o väl mycket på internet så känns de som SVT å TV4s nyheter ligger mycket sanning bakom.

Nyheterna är inte mycket mer seriösa än Aftonbladet.

Inaktiv

Aftonbladet är en skvallertidning. Rapport, aktuellet och TV4 Nyheterna är nyhetssändningar. Vad som tar 3 min att läsa på webben allt brukar inte stå i samma artikel). tar 45 sekunder i Rapport. Sen får vi inte heller glömma att utan TV kanaler, inga nya serier (undantag purepwnage). Du tittar på TV fast ändå inte när du laddar hem hela säsongen av Heros är min poäng som inte framgick


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av Oradx:
Skrivet av Lowblowz:
Skrivet av Oradx:

Lär inte gillas av relaterade företag men köper nån svenska rättigheterna kan man ju hoppas det släpps på internet med reklamavbrott, tvn är ju som grammofonen för mig iaf, inte tittat på TV på 9 år.

du skojar ? ;o

tycker ändå nyheter etc. är väldigt bra på tv. Även om det finns gott o väl mycket på internet så känns de som SVT å TV4s nyheter ligger mycket sanning bakom.

Nyheterna är inte mycket mer seriösa än Aftonbladet.

Skojar du.....


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Tackar

Edit: Med det programet som används i guiden. Så döljer man ju sin IP.
Skulle inte det funka att dölja sin ip med t.ex. torrent ?


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem
Skrivet av Azet:

Tackar

Edit: Med det programet som används i guiden. Så döljer man ju sin IP.
Skulle inte det funka att dölja sin ip med t.ex. torrent ?

Tveksamt, eftersom du egentligen inte döljer din IP. Du får ju en ny IP, som ser ut att komma ifrån USA, och det är så man går lurar Hulu.

Medlem

Fast allt blev så segt går fan knappt streama inte ens i youtube funka det bra.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Ja det kunde fan gå lite snabbare Har 8mbit och tar säkert dubbla laddningstiden än själva serien.


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Självklart finns det snabbare alternativ också. Fast då får ni nog vara beredd på att betala. Fast jag tycker Hotspot Shield fungerar utmärkt redan.

Medlem

Provade Hot Spot-Shield men var för långsamt för min smak, laddade i 40 kb/s, visst det är gratis men är bortskämd av år med snabb uppkoppling.

Medlem

Har precis köpt tjänsten "AlwaysVPN". Och jag måste säga att det är det bästa jag köpt det senaste halvåret! Nu kollar jag på Hulu utan att behöva buffra eller något annat hackigt! Fungerar super!

Edit: Har även prövat NBC.com, fungerar prima det också! Sitter och kollar på Knight Rider därifrån atm.

Medlem
Skrivet av nyhlin:

Har precis köpt tjänsten "AlwaysVPN". Och jag måste säga att det är det bästa jag köpt det senaste halvåret! Nu kollar jag på Hulu utan att behöva buffra eller något annat hackigt! Fungerar super!

Edit: Har även prövat NBC.com, fungerar prima det också! Sitter och kollar på Knight Rider därifrån atm.

Haha nice nice men vad kostade det ?


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Man betalar bandwidth.

* 5GB - USD 8.50
* 10GB - USD 15.00
* 20GB - USD 26.00
* 40GB - USD 33.00
* 80GB - USD 47.00

Det är prislistan. Tyckte det var helt okej pris. Jag köpte det billigaste bara för att pröva, men så fort det går ut köper jag nog 80gb

1
Skriv svar