Fragile Dreams: Farewell Ruins of the Moon

Robot
Fragile Dreams: Farewell Ruins of the Moon

Föreställ dig en nära framtid där världen gått under och du är den enda människan kvar. Bortsett från en ständigt närvarande fullmåne är ditt enda sällskap den täta dimman, mörkret och skuggorna från det förflutna. Välkommen till Fragile Dreams, en japansk tolkning av postapokalypsen som du aldrig sett den förut.

#fragile-dreams, #another-world, #ico


Medlem
Fragile Dreams: Farewell Ruins of the Moon

Tja detta är det enda Wii spel jag verkligen vill spela, men nej kommer inte köpa ett Wii för enbart ett spel.

Får hoppas det kommer fler unika och väldigt intressanta titlar i framtiden.

Skrivet av MugiMugi:

Tja detta är det enda Wii spel jag verkligen vill spela, men nej kommer inte köpa ett Wii för enbart ett spel.

Får hoppas det kommer fler unika och väldigt intressanta titlar i framtiden.

Nåja, detta är i alla fall ett spel värt att köpa en Wii för. Om inte annat.

Inaktiv
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av MugiMugi:

Tja detta är det enda Wii spel jag verkligen vill spela, men nej kommer inte köpa ett Wii för enbart ett spel.

Får hoppas det kommer fler unika och väldigt intressanta titlar i framtiden.

Nåja, detta är i alla fall ett spel värt att köpa en Wii för. Om inte annat.

Herregud! Vilket spel att se fram emot


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv

Så sjukt mycket asiatiska spel som recenseras nuförtiden. Hoppas på ett filter...

Inaktiv

Trodde FZ skulle totalsåga Fragile Dreams
Är faktiskt väldigt intresserad i det då jag älskar annorlunda spel och speciellt dom med bra historieberättande som rör vid en. Tror inte det blir att köpa det till fullpris men att jaga ner det någongång i framtiden känns definitvt som någon jag ska göra.
Sedan är jag sjukt nöjd med att skaparna lämnat kvar dom japanska originalrösterna i det som alternativ

Skrivet av Slaizt:

Trodde FZ skulle totalsåga Fragile Dreams
Är faktiskt väldigt intresserad i det då jag älskar annorlunda spel och speciellt dom med bra historieberättande som rör vid en. Tror inte det blir att köpa det till fullpris men att jaga ner det någongång i framtiden känns definitvt som någon jag ska göra.
Sedan är jag sjukt nöjd med att skaparna lämnat kvar dom japanska originalrösterna i det som alternativ

Jag brukar föredra engelska för att slippa läsa, men detta är ett spel där japanskt tal verkligen är att föredra. Känns mycket mer naturligt, givet miljön osv.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av MugiMugi:

Tja detta är det enda Wii spel jag verkligen vill spela, men nej kommer inte köpa ett Wii för enbart ett spel.

Får hoppas det kommer fler unika och väldigt intressanta titlar i framtiden.

Nåja, detta är i alla fall ett spel värt att köpa en Wii för. Om inte annat.

Det där spelet verkar ju bara helt sjukt Lätt det blir att köra det med polarna på förfesten efter några glas

Medlem
Medlem

Ännu ett mediokert spel till en medioker spelmaskin då:(


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Ännu ett mediokert spel till en medioker spelmaskin då:(

Mediokert? Alla spel behöver inte vara i klass BFBC 2 eller Dragon Age för att de ska vara värda att spela. Det här verkar helt klart vara ett härligt spel, första gången på riktigt länge som jag funderar på att köpa ett Wii-spel och damma av konsolen igen

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Ännu ett mediokert spel till en medioker spelmaskin då:(

Torka dina tårar och gå vidare...

Grafiken ser trevlig ut, men Wii doesn't like it...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av MugiMugi:

Tja detta är det enda Wii spel jag verkligen vill spela, men nej kommer inte köpa ett Wii för enbart ett spel.

Får hoppas det kommer fler unika och väldigt intressanta titlar i framtiden.

Nåja, detta är i alla fall ett spel värt att köpa en Wii för. Om inte annat.

Tack, nu gjorde du att jag var tvungen att leta fram nedanstående klipp igen.

Can't stop watching....

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Ännu ett mediokert spel till en medioker spelmaskin då:(

Kan i stort sett garantera även om jag inte har något Wii att detta är ett mysigt spel. Har du ett Xbox 360/PS3 så tycker jag du skall testa Eternal Sonata innan du slänger ur dig någonting, då det spelet är från samma företag som skapade detta.

Inaktiv
Skrivet av Uzza:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av MugiMugi:

Tja detta är det enda Wii spel jag verkligen vill spela, men nej kommer inte köpa ett Wii för enbart ett spel.

Får hoppas det kommer fler unika och väldigt intressanta titlar i framtiden.

Nåja, detta är i alla fall ett spel värt att köpa en Wii för. Om inte annat.

Tack, nu gjorde du att jag var tvungen att leta fram nedanstående klipp igen.

https://www.youtube.com/embed/nk2wViKSh_M

Can't stop watching....

Hahaha, ooo mmm gggg!


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Skrivet av Ap@n:
Skrivet av Hardboiled15:

Ännu ett mediokert spel till en medioker spelmaskin då:(

Mediokert? Alla spel behöver inte vara i klass BFBC 2 eller Dragon Age för att de ska vara värda att spela. Det här verkar helt klart vara ett härligt spel, första gången på riktigt länge som jag funderar på att köpa ett Wii-spel och damma av konsolen igen

Tja jag skulle säga att de spelen du nämnde är i klass med det betyget :/ vi har alla olika smak. Jag tror att detta spel är bättre men jag har inte heller någon wii...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av MugiMugi:

Tja detta är det enda Wii spel jag verkligen vill spela, men nej kommer inte köpa ett Wii för enbart ett spel.

Får hoppas det kommer fler unika och väldigt intressanta titlar i framtiden.

Nåja, detta är i alla fall ett spel värt att köpa en Wii för. Om inte annat.

Jag blir bra mer och mer rädd för Japan...

1
Skriv svar