Läsarnas årets spel 2021 - nominera DITT favoritspel!

Medlem

It Takes Two och Metroid Dread!

Medlem
Medlem

Shin Megami Tensei 5

Medlem

Guardians of the Galaxy

Medlem

The Forgotten City

Medlem

*** Ratchet & Clank: Rift Apart @ PlayStation 5

Skrivet av Lasrod:

Valheim skulle man ju vilja nominera men samtidigt är det i och för sig bara släppt i early access så det blir väl nästa år som det får figurera på topplistorna.

Skrivet av Arceion:

It Takes Two och Metroid Dread!

" Man får bara nominera ett spel (redigera inlägget om du ångrar dig), och spelet ska vara släppt skarpt (inte early access) "


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Inte spelat färdigt It takes two så det får bli Kena eller Disco Elysium om ps5 släppet räknas, annars är det ju för gammalt.

Har bara spelat Switch-spel som har kommit i år. Väntar fortfarande på att få tag i en PS5a. Gissar dock att jag då hade föredragit Kena eller Resident Evil Village om hade fått testa dom.

Har hunnit med Bravely Default 2, Zelda Skyward Sword, Metroid Dread, Pokemon Brilliant Diamond och Shin Megami Tensei V. Alla är bra spel men inget är tyvärr Game of the Year-matrial enligt min åsikt. Fan, måste jag välja blir det nog Pokemon Brilliant Diamond. Var mysigt att ge sig ut och fånga alla igen.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

" Man får bara nominera ett spel (redigera inlägget om du ångrar dig), och spelet ska vara släppt skarpt (inte early access) "

Oops! Härligt att båda spelen kom med på listan iallafall 😁

Medlem

Outer Wilds: Echoes of the Eye

Om inte DLC räknas; It Takes Two

Skriv svar