Snabbkollen - Spelar du mer eller mindre i jul?

Robot
Snabbkollen - Spelar du mer eller mindre i jul?
Avstängd

Har 3 veckor ledigt, skulle resa iväg men detta blev inställt pga, ni vet...

Det blir mer än vanligt!

KoP
Medlem

Har bara ledigt på Julafton och så Lördag, Söndag. Så nej, blir nog inte mycket mer spelande än vanligt. :/

Medlem

Ungefär som vanligt = troligtvis ingenting alt kanske några timmar med barn. Har dock inte tagit ut någon semester så det är bara några extra dagar och just julafton och nyårsafton lär inte ge någon speltid.

Redaktör

Skulle ha firat med svärföräldrarna, men de stannar hemma eftersom fru och dotter ligger nerbäddade i influensa. Det bäddar för mer speltid.


signatur
Medlem

Helt klart mindre, kommer knappt vara hemma mellan onsdag och söndag så det blir väldigt begränsad mängd spelande.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Backloggens befriare

Normalt sett ungefär samma. I år har jag ledigt större delen av december så då blir det ju mer, men svarade ändå ungefär samma.


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Mindre än vanligt. Har lite fullt upp i jul.

Gnällkuk

Mindre, inte ledig något och är bortrest över julhelgen.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Testpilot

Eftersom det blir mycket resande så blir det ofta lite mindre men hoppas på mer!

Medlem

Saknar alternativet "Ungefär lika lite".

Jag brukar spendera så mycket tid med familjen jag bara kan. Finns det tid över till att lira så gör jag säkert det, men inte mer än normalt. Eller jo, med syskonbarnen då isåfall.

Medlem

Mer än vanligt, ledig 3 veckor och med mer restriktioner återinförda så finns det tyvärr inte mycket annat att hitta på under ledigheten.

Medlem

Jag saknar alternativet: Enligt givna förutsättningar.
Hann precis komma fram till stället vi skulle ha firat julen på, 50 mil bort när grabbens covid-test kom tillbaka positivt, så det lär bli mer spelande än jag trott.

Inaktiv

Förr så var det ingen direkt skillnad eftersom jag då inte firade jul men nu när jag har barn så vill jag hellre umgås med familjen och då blir det inte lika mycket spelande.

It's not a lake, it's an ocean

Jag tänker alltid att jag ska spela men det blir aldrig så. Finns helt enkelt inget givet tillfälle för det, allra minst sedan barnen kom (och ännu är lite för små).


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Redaktör
Skrivet av Ender:

Jag saknar alternativet: Enligt givna förutsättningar.
Hann precis komma fram till stället vi skulle ha firat julen på, 50 mil bort när grabbens covid-test kom tillbaka positivt, så det lär bli mer spelande än jag trott.

Ouch, hoppas gossen och ni andra klarar er bra. :/


signatur
Medlem

Brukar vanligtvis resa någonstans men går inte nu så blir mer spelande istället

Medlem

Jo ja spelar väl mer eller mindre under jul.

Medlem

Jag ska spendera julhelgen med familjen, sen ska jag jobba den 27 december och sen är jag ledig den 28 dec tills 2 jan och då tänkte jag att jag ska försöka spela så mycket jag bara kan.
Nyårsfirande bryr jag mig inte om så mycket längre så jag tänkte spela då också


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Alltför lite. Samtliga släktingar från både min och fruns sida är frånskilda, så det blir ett jäkla pusslande och resande för att hinna med när jag helst hade suttit hemma framför Warzone.

Jag dammade av Switchen igår kväll och köpte Mario + Rabbids Kingdom Battle på rea, så kanske det blir lite spel ändå.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

1
Skriv svar